خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هفتکل خبر داد:

بازگشایی داروخانه شبانه‌روزی هفتکل با دستور قضایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۷۱

مقرر شد کلیه کارکنان این داروخانه به همراه یک نفر نسخه پیچ از کارکنان شبکه بهداشت هفتکل، به صورت شبانه روزی به مراجعه کنندگان پاسخ دهند.

ایلنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هفتکل گفت: با صدور دستور قضایی، داروخانه شبانه روزی این شهرستان بازگشایی شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان هفتکل، رضا زنگنه اظهار داشت: با دریافت گزارشی از سوی سرپرست فرماندهی انتظامی هفتکل در خصوص تعطیلی تنها داروخانه شبانه روزی این شهرستان، که موجب سردرگمی شهروندان شده بود، موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: باتوجه به استقرار این داروخانه در اورژانس مرکز درمان بستر و ضرورت حفظ سلامت مراجعه کنندگان به این مرکز، پس از حضور در محل و بررسی موضوع، دستورات لازم برای بازگشایی این داروخانه صادر شد.

زنگنه افزود: طی این دستور، مقرر شد کلیه کارکنان این داروخانه به همراه یک نفر نسخه پیچ از کارکنان شبکه بهداشت هفتکل، به صورت شبانه روزی به مراجعه کنندگان پاسخ دهند.

وی گفت: همچنین با دعوت از متصدیان و نسخه پیچ‌های این داروخانه، مدیر و نماینده حقوقی شبکه بهداشت هفتکل، جلسه اضطراری تشکیل و تذکرات لازم به آنان ارائه شد.

زنگنه بیان داشت: هم اکنون این داروخانه مانند گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهد و پرونده قضایی مربوط نیز در دادسرای این شهرستان در حال رسیدگی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز