خبرگزاری کار ایران

فرمانده گروه موسوم به «لشکر توحید» در سوریه کشته شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۶۹

الصالح پنجشنبه هفته گذشته در حمله نیروهای ارتش سوریه به نشست فرماندهان گروه‌های مسلح در پایگاهی در شهر «حلب» زخمی و به بیمارستانی در ترکیه منتقل شده بود.

«عبدالقادر الصالح» فرمانده گروه مسلح موسوم به «لشکر توحید» که توسط نیروهای ارتش سوریه زخمی شده بود، جان خود را از دست داد.
به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، مخالفان سوری گفتند که الصالح پنجشنبه هفته گذشته در حمله نیروهای ارتش سوریه به نشست فرماندهان گروه‌های مسلح در پایگاهی در شهر «حلب» زخمی و به بیمارستانی در ترکیه منتقل شده بود.

در این حمله غیر از الصالح یکی دیگر از فرماندهان گروه موسوم به لشکر توحید کشته و یک تن نیز زخمی شده بود.
مخالفان افزودند که فرمانده گروه موسوم به لشکر توحید در یکی از بیمارستان‌های شهر «غازی عنتاب» ترکیه جان خود را از دست داد.
این گروه با صدور بیانیه‌ای کشته شدن فرمانده خود را اعلام کرد.
الصالح پس از آن‌که گروه‌های مخالف چندین پایگاه خود را طی هفته‌ای اخیر در مناطق مختلف استان حلب از دست داده بودند، تلاش کرد که افراد مسلح را مجددا در شهر حلب سازماندهی کند.
این در حالی است که ارتش سوریه در همین مدت پیروزی‌های بزرگی را در حلب به دست آورده و با پیشروی در شمال و شرق آن حلقه محاصره گروه‌های مسلح را تنگ‌تر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز