خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد:

اورژانس اصفهان ظرف یک هفته بیش از ۲ هزار ماموریت اورژانسی ارائه کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۵۱

تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی اورژانس شهرستان‌های اصفهان در هفته گذشته با حضور بر بالین ۲۱۱۴ بیمار و مصدوم به آنان خدمات پیش بیمارستانی۱۱۵ ارائه نمودند.

ایلنا: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی اورژانس شهرستان‌های اصفهان در هفته گذشته با حضور بر بالین ۲۱۱۴ بیمار و مصدوم به آنان خدمات پیش بیمارستانی۱۱۵ ارائه نمودند.
به گزارش خبرنگار ایلنا ازاصفهان، رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: کار‌شناسان اورژانس شهرستان اصفهان طی روز های۱۸ لغایت ۲۴آبان ماه با انجام ۲۱۱۴ماموریت وحضور بر بالین۴۲۸ بیمار ومصدوم به صورت سرپایی به آنان خدمات رسانی کرده و در ۱۴۰۲مورد دیگر حادثه دیدگان را ضمن انجام اقدامات پیش بیمارستانی با آمبولانس‌های ۱۱۵ به بیمارستان منتقل نمودند.
دکتر مهرزاد آرتنگ افزود: در این مدت ۲۳۸ بیمار با ناراحتی‌های قلبی، ۸۲تن با بیماری‌های تنفسی، ۵۸بیمار با مسمومیت‌های دارویی و غذایی از خدمات این مرکز بهره‌مند شدند.
وی با بیان افزایش ۱۰درصدی ماموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی طی هفته گذشته اظهار داشت: کار‌شناسان اورژانس از۲۱۱۴ماموریت انجام شده خود در ۵۶۵مورد به محل حوادثرانندگی اعزام شده و در۵۸ تصادف جاده‌ای و۵۰۷ سانحه رانندگی در حوزه شهری به حادثه دیدگان امداد رسانی نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز