خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

عزت، عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهداست

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۵۰

استاندار با حضور در منزل شهیدان رضا، مهدی و امیر کلاهدوزان، از پدر و مادر این سه شهید سرافراز دوران دفاع مقدس عیادت و از صبر و مقاومت آنان تجلیل نمود.

ایلنا: استاندار با حضور در منزل شهیدان رضا، مهدی و امیر کلاهدوزان، از پدر و مادر این سه شهید سرافراز دوران دفاع مقدس عیادت و از صبر و مقاومت آنان تجلیل نمود.
به گزارش ایلنا از اصفهان، همزمان با سالگرد تشییع پیکرهای پاک ۳۷۰ شهید دوران دفاع مقدس، دکتررسول زرگرپور شب گذشته با حضور در منزل شهیدان رضا، مهدی و امیر کلاهدوزان، از پدر و مادر این سه شهید گلگون کفن جبهه‌های نبرد حق علیه باطل عیادت نمود و از صبر و مقاومت مثال زدنی این پدر و مادر نستوه تجلیل کرد.
استاندار اصفهان در این دیدار که در فضای بسیار روحانی و صمیمانه برگزارگردید با اشاره به ۸ سال دفاع مقدس و دلاورمردیهای رزمندگان اسلام، اظهار داشت: تمام عزت، عظمت و اقتدار روزافزون امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خون‌های پاکی است که در پای درخت انقلاب ریخته شد و امروز ثمرهٔ این خون‌های پاک در سراسر دنیا به بهترین شکل متجلی شده است.
زرگرپور افزود: وظیفهٔ تمامی مسئولین و دست اندرکاران، پاسداشت خون شهیدان و رسیدگی به امور خانواده معظم آنان، جانبازان و ایثارگران است و هیچ مسئولی حق ندارد در این مسیر ذره‌ای کوتاهی کند.
در پایان این دیدار پدر و مادر صبور این سه شهید بزرگوار ضمن اظهار قدردانی و تشکر از حضور استاندار در منزل آنان برای ایشان دعای خیر و آرزوی موفقیت نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز