خبرگزاری کار ایران

نگران بازی با لبنان نیستم

حاج‌رضایی: پیروزی بر تایلند نباید ما را از واقعیت‌ها دور کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۳۶

ژاپن در خانه هلند با این تیم به تساوی ۲ بر ۲ می‌رسد و این نتیجه برای ما یک هشدار است تا سطح فوتبال خودمان را با قدرت‌های آسیا بسنجیم.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تایلند را به دلیل تجربه بیشتر و سطح کیفی بهترین که داشتیم، بردیم.

امیر حاج‌رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تیم ملی ما تایلند را به دلیل تجربه بیشتر و سطح کیفی بهترین که داشت، شکست داد اما این پیروزی برای جام جهانی نمی‌تواند ما را از واقعیت‌ها دور کند. به هر حال حریف ما زیاد خوب نبود و ما هم در حد انتظار نبودیم در واقع عیبی به کادر فنی وارد نیست چون برنامه‌های آنها لغو شد و بازی تدارکاتی و اردو نداشتیم. الان همه تیم‌ها بازی‌های تدارکاتی‌شان را انجام می‌دهند و ما بدون تمرین و تدارک جلو می‌رویم و نباید انتظار چندانی از تیم ملی داشته باشیم.

وی ادامه داد: ژاپن در خانه هلند با این تیم به تساوی ۲ بر ۲ می‌رسد و این نتیجه برای ما یک هشدار است تا سطح فوتبال خودمان را با قدرت‌های آسیا بسنجیم. ما هر چه بکاریم، همان را درو می‌کنیم. باید زحمت بکشیم و سرمایه‌گذاری کنیم و مدیریت و سازماندهی داشته باشیم. وقتی اینها را نداریم، نباید هم توقع و انتظاری داشته باشیم.

حاج رضایی در پایان در مورد بازی تیم ملی مقابل لبنان در بیروت گفت: ما به جام ملت‌های آسیا صعود کرده‌ایم و به سلامت از این بازی بیرون می‌آییم. البته در گذشته با کی‌روش مقابل لبنان در بیروت شکست خوردیم اما آن شکست یک اتفاق بود و از این اتفاق‌ها در فوتبال می‌افتد و شخصا برای این بازی نگران نیستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز