خبرگزاری کار ایران

نماینده سابق مجلس تاكید كرد:

حساسیت كارگران نسبت به نمایندگانشان در قدرت

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۱

آنچه را در توانمان بوده در مورد پیگیری مطالبات كارگران انجام دادیم. در قسمت بیمه ها، بیمه كارگران ساختمانی و آنچه مربوط به كمیسیون اجتماعی بود، آنچه در توانمان بود برای كارگران انجام دادیم. اگر لایحه ای و جود داشته یا طرحی بوده ما نگذاشتیم ابطر بماند.

نماینده سابق كنگاور در مجلس هشتم گفت: مصوبات مجلس را دولت اجرا میكند و اگر طرحی وجود داشته باشد كه پرداخت و هزینه های آن برای دولت خرج زیادی داشته باشد بر اساس اصل 705 قانون اساسی از طرف شورای نگهبان رد می شود. لذا مصوبات مجلس باید به گونه ای باشد كه از طرف شورای نگهبان رد نشود.

سید محمد زمانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تعین بیمه كارگران با مجلس است اما قدرت اجرایی و هزینه ها و مسائل دیگر به عهده دولت است و باید دید دولت در مورد مصوبات مجلس چگونه اقدام می كند.

وی گفت: اگر كارگران تشخیص دهند نمایندگانشان در مجلس كم تعدادند باید در این مورد تجدید نظر كنند و نسبت به حضور نمایندگانشان در مجلس و دولت حساسیت داشته باشند. با اوضاع موجود فقط دهك بالای جامعه در رفاه هستند و توانایی مقابله با مشكلات اقتصادی را دارند. وقتی پول ملی در هر ماه یا هر چند روز ارزشش را از دست می دهد، كارگری كه ششصد هزار حقوق می گیرد هر ماه دچار ریزش ارزشی حقوقش می شود و روز به روز با مشكلات بیشتر مواجه می شود.

زمانی تصریح كرد: دولت باید تمهیدی بیشندیشد كه ارزش پول ملی كم نشود تا متعاقب آن كارمندان دولت و كارگران دچار مشكلات مالی و اقتصادی نشوند  و قدرت خریدشان افزایش پیدا كند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز