خبرگزاری کار ایران

در پایان هفته منتهی به ۲۱ آبان ماه؛

بیش از ۳۴۵۵ میلیارد ریال اوراق در فرابورس معامله شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۰۵

در بازار سوم طی روزهای ۱۸ تا ۲۱ آبان، ۵۱۰ هزار اوراق بهادار به ارزش ۴۰ میلیارد و ۷۳۲ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال و در بازار ابزارهای نوین مالی نیز ۳ میلیون و ۹۳۳ هزار و ۹۲۵ ورقه به ارزش یک هزار و ۸۲۷ میلیارد و ۴۹۰ میلیون و ۹۶۹ ریال داد و ستد شد.

در پایان معاملات فرابورس ایران در هفته منتهی به ۲۱ آبان ماه ۹۲، جابه‌جایی بیش از ۲۵۷ میلیون سهم به ارزش بالغ بر ۳۴۵۵ میلیارد ریال به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگارایلنا، در سومین هفته آبان‌ماه ۲۵۷ میلیون و ۵۴۶ هزار و ۱۶۷ ورقه به ارزش ۳۴۵۵ میلیارد و ۱۴۷ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۳۵۸ ریال طی ۶۸ هزار و ۸۵۱ دفعه در فرابورس ایران معامله شد.

بر این اساس ارزش معاملات فرابورس از ابتدای سال تا ۲۱ آبان ماه بالغ بر ۱۶۹ هزار و ۴۲۵ میلیارد و ۸۴۴ میلیون و ۱۴۲ هزار ریال اعلام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۱۴۱ درصدی مواجه شده است. همچنین حجم معاملات نیز از ابتدای سال تا ۲۱ آبان بیش از ۲۰ میلیارد و ۹۳۹ میلیون و ۵۳۱ هزار ورقه بوده که این متغیر هم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش یافته است.

خلاصه عملکرد تفکیکی بازارهای فرابورس در هفته منتهی به ۲۱ آبان نشان می‌دهد که در بازار اول ۶۳ میلیون و ۷۶۰ هزار برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۲۸۷ میلیارد و ۶۸۳ میلیون و ۲۱ هزار ریال مبادله و در بازار دوم بیش از ۱۳۲ میلیون و ۳۳۳ هزار برگه سهم و حق تقدم به ارزش یک هزار و۱۵۶ میلیارد و ۶۳۳ میلیون و ۹۵۶ هزار ریال جا به جا شد.

همچنین در بازار سوم طی روزهای ۱۸ تا ۲۱ آبان، ۵۱۰ هزار اوراق بهادار به ارزش ۴۰ میلیارد و ۷۳۲ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال و در بازار ابزارهای نوین مالی نیز ۳ میلیون و ۹۳۳ هزار و ۹۲۵ ورقه به ارزش یک هزار و ۸۲۷ میلیارد و ۴۹۰ میلیون و ۹۶۹ ریال داد و ستد شد.

در بازار پایه هم بیش از ۵۷ میلیون و ۸ هزار سهم به ارزش ۱۴۲ میلیارد و ۶۰۶ میلیون و ۹۸۵ هزار ریال در سومین هفته آبان مبادله شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز