خبرگزاری کار ایران

با کسب بیشترین آرا صورت گرفت؛

عضویت جمعیت هلال احمر ایران در هیئت حکام فدراسیون بین‌المللی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۸۱

در حاشیه جلسه مجمع عمومی فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال‌احمر که برای تعیین استراتژی ۲۰۲۰(تعیین اهداف ۱۰ ساله فدراسیون) که در حال حاضر در سیدنی استرالیا در حال برگزاری است انتخابات تعیین اعضای جدید هیئت حکام برگزار شد.

ایلنا: جمعیت هلال احمر ایران در انتخابات مجمع عمومی فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال‌احمر با کسب بیشترین آرا در منطقه آسیا و اقیانوسیه به عنوان یکی از اعضای هیئت حاکمه فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر؛ در حاشیه جلسه مجمع عمومی فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال‌احمر که برای تعیین استراتژی ۲۰۲۰(تعیین اهداف ۱۰ ساله فدراسیون) که در حال حاضر در سیدنی استرالیا در حال برگزاری است انتخابات تعیین اعضای جدید هیئت حکام برگزار شد.

در منطقه جغرافیایی آسیا و اقیانوسیه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پیش از این در سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۹ میلادی نیز به عنوان یکی از اعضای هیئت حکام انتخاب شده بود و به دلیل قوانین موجود مبنی بر کنارگیری از عضویت بعد از حضور در دو دوره متوالی، مجددا در سال ۲۰۱۳ کاندید شد که توانست بار دیگر با کسب بیشترین آرا در منطقه جغرافیایی آسیا و اقیانوسیه به عنوان یکی از اعضای هیئت حاکمه انتخاب شود.

تجارب ارزشمند و حضور به موقع در حوادثداخلی و بین المللی

توانمندی‌ها، تجارب و پتانسیل‌های جمعیت هلال احمر ایران و حضور ارزشمند و به موقع در رویدادهای بین‌المللی و داخلی همچون سیل پاکستان، قحطی سومالی و زلزله آذربایجان در انتخاب جمعیت هلال احمر ایران نقش بسزایی داشته است.

در منطقه آسیا و اقیانوسیه بعد از جمعیت هلال احمر ایران، جمعیت هلال احمر سوریه، جمعیت هلال احمر عربستان، جمعیت صلیب سرخ فیلیپین و جمعیت صلیب سرخ فیجی حائز بیشترین آرا شدند.

یادآور می‌شود هیئت حاکمه فدراسیون بین المللی عالیترین مرجع تصمیم گیری فدراسیون است که با حضور ۲۰ جمعیت ملی از ۴ منطقه جغرافیایی در فواصل زمانی میان مجمع‌های عمومی فعالیت می‌کند و در سال دو بار تشکیل جلسه خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز