خبرگزاری کار ایران

گودرزی صلاحیت وزیر شدن را دارد؛

آشتیانی: مجلس کمک کند ورزشی‌ها کار را در دست بگیرند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۴۵

همیشه آدم‌های سیاسی در رأس ورزش ما بوده‌اند و ورزش ایران به اندازه کافی از این لحاظ ضربه خورده و بهتر است در وزارت ورزش از آدم‌های ورزشی استفاده شود.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: آقایان سجادی و گودرزی از دانشجوهای من بوده‌اند و هر دو از جنس ورزش هستند.

ابراهیم آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: الآن که رئیس جمهور محترم برای همه وزارتخانه‌ها آدم‌های متخصص را انتخاب کرده، چه اشکالی دارد در ورزش هم یک آدم ورزشی بگذارند. همیشه سکان هدایت ورزش ما را آدم‌های غیر ورزشی در دست داشته‌اند یعنی همیشه آدم‌های سیاسی در رأس ورزش ما بوده‌اند و ورزش ایران به اندازه کافی از این لحاظ ضربه خورده و بهتر است در وزارت ورزش از آدم‌های ورزشی استفاده شود.

وی افزود: گودرزی را کاملا می‌شناسم. وی دکترای تربیت‌بدنی دارد و استاد دانشگاه است و در گذشته رئیس فدراسیون تیراندازی بوده و سابقه مدیریت هم دارد و در جهاد دانشگاهی هم مسئولیت داشته و آدم کاملی است. گودرزی و سجادی هم مدیر هستند و هم ورزشی و اگر قرار است کار درستی انجام دهیم، باید از متخصصان در ورزش استفاده شود.

این پیشکسوت فوتبال همچنین تاکید کرد: ورزش ایران همیشه از آدم‌های غیر ورزشی ضربه خورده و امیدوارم مجلس محترم شورای اسلامی این مسئله را بپذیرد و به یک آدم ورزشی مثل گودرزی رأی اعتماد بدهد چون انتظار جامعه ورزش هم همین است که مجلس به یک آدم ورزشی رأی بدهد.

آشتیانی در پایان گفت: گودرزی سابقه مدیریت کلان داشته و شاید در جایی مدیریت کرده که به چشم نیامده است. وی هم تخصص دارد و هم مدیریت بلد است. گودرزی را به خوبی می‌شناسم و صلاحیت وزیر شدن را دارد و مجلس هم کمک کند چنین کسانی وزیر شوند و به ورزش خدمت کنند چون گودرزی از نظر اخلاقی آدم خوبی است و فوتبالیست بوده اما به همه مسائل ورزشی احاطه دارد و آدم پخته‌ای است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز