خبرگزاری کار ایران

«سلام اولسون»؛ کار مشترک شهروز حبیبی و امیرحسین مدرسی

کد خبر : ۱۱۹۸۱۰

همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، امام حسین(ع)، مجموعه «سلام اولسون» با همکاری حاج‌شهروز حبیبی‌اردبیلی و امیرحسین مدرسی منتشر شد.

ایلنا: مجموعه «سلام اولسون» با همکاری حاج‌شهروز حبیبی‌اردبیلی و امیرحسین مدرسی منتشر شد.
به گزارش ایلنا، حاج‌شهروز حبیبی(مداح شهیر اردبیلی) با بیان این‌که این مجموعه در قالب دو لوح‌فشرده به دو زبان فارسی و آذری اجرا شده، گفت: هر لوح فشرده شامل ۱۲ قطعه است که قطعات آذری با صدای من و قطعات فارسی با صدای امیرحسین مدرسی خوانده شده است.
این مداح صاحب‌سبک که علاوه بر مداحی آذری به مداحی فارسی هم تسلط کامل دارد، افزود: دکلمه قطعات آذری را آقای بحرالعلومی و دکلمه قطعات فارسی را امین تارخ برعهده داشته‌اند که این کار با همکاری موسسه ادبیات و هنر هلال به بازار عرضه شده است.
حبیبی که از شاگردان مطرح استاد سلیم موذن‌زاده محسوب می‌شود، با بیان این‌که تنظیم ارکستر مجموعه «سلام‌اولسون» توسط علی صالحی‌نژاد انجام شده، گفت: قطعه «السلام» در این مجموعه، بسیار زیبا و فرا‌تر از تصور از کار درآمده است که علاقه‌مندان به موسیقی مذهبی را به شنیدن آن دعوت می‌کنم.
حاج شهروز حبیبی پیش از این نیز آهنگ زیبایی را به نام «طلیعه هستی» با شعری از حسین غفاری و تنظیم بلوچیان اجرا کرده بود که این آهنگ به‌عنوان برگزیده جشنواره رضوی در دهه کرامت با حضور مسئولان بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و وزارت ارشاد رونمایی شد.
وی؛ مقام اول ۵ دوره مدیحه‌سرایی در جشنواره بین‌المللی رضوی است که امسال در ماه مبارک رمضان هم مدیحه‌سرایی رمضان‌اش مورد توجه شبکه‌های استانی و جهانی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز