خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان اعلام کرد:

مصرف ۴۶ میلیون لیتر آب توسط جمعیت شهری استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۰۳

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان مطلب فوق در جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان گفت: روزانه بیش از ۴۶ میلیون لیتر آب در۱۹ شهر تحت پوشش استان زنجان مصرف می‌شود.

ایلنا: مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: با توجه به کاهش ۵۰ درصدی منابع آبی در تابستان گذشته در صورت عدم مدیریت مصرف با چالش کمبود آب مواجه خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مسلم پورنصرت، مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان از اتصال ۵ هزار و ۵۰۰ مشترک فاضلاب به شبکه فاضلاب نیز خبر داد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان از اتصال ۵ هزار و ۵۰۰ مشترک فاضلاب به شبکه فاضلاب نیز خبر داد.

وی به اعتبار سال ۹۲ شرکت هم اشاره کرد و گفت: اعتبار سال ۹۲ شرکت ۲۴ میلیارد تومان است که از این مقدار ۱۰ میلیارد تومان آن اوراق مشارکت است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از کاهش منابع آبی خبر داد و تصریح کرد: با توجه به کاهش ۵۰ درصدی منابع آبی در تابستان گذشته در صورت عدم مدیریت مصرف با چالش کمبود آب مواجه خواهیم شد.

مهندس پورنصرت ادامه داد: برای انجام عملیات آبرسانی شهر زنجان به اعتبار ویژه‌ای نیازمند هستیم در صورت عدم تخصیص اعتبار، برای آبرسانی شهر زنجان با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

وی همچنین برای رفع مشکل آب شرب زنجان به حفر چاه اشاره کرد و گفت: برای تامین آب شرب سالم برای شهروندان زنجانی حفر ۱۰ حلقه چاه در شرق زنجان و ۵ حیلقه چاه نیز در غرب زنجان نیاز است که مجموعا برای حفر این چاه‌ها ۳ میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان اعتبار لازم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز