خبرگزاری کار ایران

اهدای کتاب به مدارس در نمایشگاه یاد یار مهربان

کد خبر : ۱۱۹۷۸۵

در نمایشگاه یاد یار مهربان؛ به همه مدارس شهر تهران در هر یک از مقاطع تحصیلی اعم از دولتی و غیردولتی اعتباری اختصاص می‌یابد که می‌توانند در خلال بازدید از نمایشگاه، نسبت به انتخاب کتب مورد نیاز واحد آموزشی خود اقدام کنند.

ایلنا: یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان(اهدای کتاب به مدارس تهران با انتخاب مدیران آموزشگاه‌ها) از ۳ تا ۹ آذر ماه در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه که با حضور ناشران مکتوب کشور برگزار می‌شود؛ همچون سالهای گذشته به همه مدارس شهر تهران در هر یک از مقاطع تحصیلی اعم از دولتی و غیردولتی اعتباری اختصاص می‌یابد که می‌توانند در خلال بازدید از نمایشگاه، نسبت به انتخاب کتب مورد نیاز واحد آموزشی خود اقدام کنند.
همچنین امکان خرید آزاد از نمایشگاه با تخفیف ویژه از نمایشگاه یاد یار مهربان فراهم شده است. کلیه شهروندان و مدیران مدارس می‌توانند کتب مورد نیاز خود را با ۲۵ درصد تخفیف ویژه تهیه کنند. متقاضیان خرید آزاد از نمایشگاه جهت دریافت کارت خرید آزاد باید به باجه‌های نقدی مستقر در سامانه رایانه‌ای صدور فاکتور مراجعه و به مبلغ مورد نظر خود کارت مخصوص دریافت کنند. جزئیات بیشتر درباره نحوه خرید آزاد از این نمایشگاه به زودی اعلام خواهد شد.
نمایشگاه یاد یار مهربان سوم تا نهم آذر ماه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۶ در محل باغ کتاب تهران به نشانی بزرگراه شهید حقانی(غرب به شرق)، ‌ بعد از ایستگاه مترو شهید حقانی، ورودی اراضی عباس آباد، جنب کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز