خبرگزاری کار ایران

اعلام نتایج مرحله شهرستانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در همدان

کد خبر : ۱۱۹۷۶۴

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از اعلام نتایج مرحله شهرستانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

ایلنا: رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از اعلام نتایج مرحله شهرستانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید حسن رضوی ضمن اعلام این خبر افزود: سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در شهرستان همدان در دو مقطع خواهران و برادران و در دو سطح سنی خردسالان و بزرگسالان برگزار شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه در رشته حفظ ۱۰ جز مقطع برادران بزرگسال شرکت کننده در این مرحله مسابقه قرآنی محمدرضا احمدی، مجید نجفی مسعود حائز رتبه شدند، گفت: در رشته ۲۰ جزء این مقطع نیز سجاد قراباغی، محمدامین میرزا خانپور و ابراهیم محمدی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در رشته حفظ کل برادران، محمد داوریان و محمدصابر فخار حائز رتبه شدند، ابراز داشت: در رشته قرائت برادران بزرگسال پیمان صدفی، حمیدرضا شکری و محسن سلیمانی و در رشته ترتیل این مقطع سنی برادران نیز محمدمهدی عبدالملکی، مسعود صفری و رضا بهرامی رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه در مقطع سنی برادران خردسال در رشته حفظ یک جزء مهدی سنگ تراشی، محمدرضا حسینی و امین ملکی اول تا سوم شدند، گفت: در رشته حفظ دو و نیم جزء این مقطع سنی محمدرضا ابراهیمی، امیرحسین حسینی محفوظ و محمدرضا عین آبادی، در رشته حفظ پنج جزء علیرضا یوسفی سعید، محمدامین اردلانی و علیرضا لطیفی‌نژاد و در رشته حفظ ۱۰ جزء این مقطع سنی نیز جواد اصلانی خواه، محمدمهدی زارعی، امیرحسین فراهانی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در رشته حفظ ۲۰ جزء برادران خردسال مهدی یادگاری و پارسا قربانی قادر حائز رتبه شدند، اضافه کرد: در رشته حفظ کل این مقطع محمدحسین نجفی وثوق، عرفان ملکی و محمدحسین فراهانی، در رشته قرائت این مقطع سنی محمدامین رجبی، حسین ضحاکی و محمدرضا عطائیان و در رشته ترتیل آن نیز، محمدرضا بهرامی، فرشاد ایزدی و علیرضا حقیقت طلب حائز رتبه شدند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان همچنین در رشته حفظ ۱۰ جزء خواهران بزرگسال این دور مسابقات مریم تابلویی، فریبا قطبی و زهرا سرلک مقام اول تا سوم را کسب کردند، گفت: در رشته حفظ ۲۰ جزء این مقطع نیز مرضیه قاسمی، زینب یعقوبی و خدیجه گلی‌پور، در رشته حفظ کل منیژه احمدیان، زینب امانی و اکرم کریمی حائز رتبه‌های بر‌تر شدند.

رضوی ادامه داد: در رشته قرائت خواهران بزرگسال پروانه رمضی، اکرم رستمی و مریم صفری و در رشته ترتیل این مقطع نیز فائزه ناصری، مرضیه جلالوندیان و مریم کریمی حائز رتبه شدند.

وی ابراز داشت: در رشته حفظ یک جزء خواهران خردسال این دور مسابقات نگین علیمرادی، زهرا محمدی، و مائده سلطانی، در رشته حفظ ۲ و نیم جزء آن فائزه سنجری، مینا میرزایی و زهرا رجبی، حفظ پنج جزء فاطمه خدابنده لویی، سیده زهرا حسینی و فاطمه جهانی، حفظ ۱۰ جزء این مقطع سنی خواهران سیده زهرا ملک‌پور، نرگس محمدنیایی و فاطمه عباسی خو، حفظ ۲۰ جزء نیز هانیه مختاری و رویا میرزا خان‌پور حائز رتبه شدند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان در پایان سخنانش اضافه کرد: در رشته حفظ کل خواهران خردسال نیز مبینا حسین‌پور، در رشته قرائت این مقطع مهدیه واحدی همت، هانیه سعیدی و نرگس امزاجردی و در رشته ترتیل آن نیز هانیه توانا و مینا صدفی رتبه‌های بر‌تر را از آن خود کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز