خبرگزاری کار ایران

توزیع ۵۰۰۰ جلد کتاب نسیم عاشورا در ایام عزاداری ماه محرم

کد خبر : ۱۱۹۷۶۳

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان همدان از توزیع ۵۰۰۰ جلد کتاب نسیم عاشورا در سطح امامزدگان و بقاع متبرکه استان همدان خبر داد.

ایلنا: مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان همدان از توزیع ۵۰۰۰ جلد کتاب نسیم عاشورا در سطح امامزدگان و بقاع متبرکه استان همدان خبر داد.
به گزارش ایلنا، مرتضی نظری افلاک اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا.. الحسین(ع) ۵۰۰۰ جلد کتاب نسیم عاشورا در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه استان همدان توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه این کتاب ویژه رده سنی کودکان می‌باشد افزود: داستان‌های عاشورا، ۱۴حدیثو ۱۴ جدول از بخش‌های متنوع این کتاب است.
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان همدان عنوان نمود: در کتاب فوق که در قالب طرح بزرگ سوگواره بصیرت عاشورایی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان توزیع می‌شود؛ با پر کردن و کنارهم نهادن حروف خانه‌های شماره دار، رمز جدول را که یک حدیثاز امام حسین علیه السلام است، به دست خواهد آمد.
نظری‌افلاک آشنایی کودکان و نوجوانان با نهضت و قیام حسینی(ع) را در جهت ارتقای بینش و منش فکری آن‌ها مثر ثمر دانست و اظهار داشت: تبیین و تعمیق پیام‌های عاشورا و واقعه کربلا در بین نوجوانان و جوانان زمینه ساز تربیت نسلی پر شور و حسینی در راه ساخت ایرانی اسلامی و آباد خواهد بود.
وی بقاع متبرکه را مکانی برای آرامش روحی و تقویت معنویت انسان‌ها برشمرد و گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید نسبت به تبدیل این بقاع متبرکه به قطب فرهنگی برنامه‌ریزی و اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز