خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام وزیر نیرو خبر داد:

توسعه صنعت برق و آب با توجه به بخش خصوصی ممکن می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۴۸

قائم‌مقام وزیر نیرو معتقد است که امروز دیگر بخش خصوصی شخص دوم نیست بلکه در متن است و این در متن بودن بخش خصوصی؛ موجب توسعه صنعت آب و برق کشور است.

قائم‌مقام وزیر نیرو گفت: دوره شخص دوم بودن بخش خصوصی سپری شده و در متن قرار گرفتن بخش خصوصی؛ موجب توسعه صنعت برق و آب کشور خواهد شد.

به گزارش ایلنا، ستار محمودی در مراسم اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی برق و نهمین نمایشگاه بین‌المللی آب اظهار داشت: پیام این نمایشگاه این بود که دوره شخص دوم بودن بخش خصوصی سپری شده و اکنون بخش خصوصی در متن است.

وی افزود: اینکه بخش خصوصی در حاشیه نباشد و در متن صنعت قرار گیرد، موجب توسعه صنعت برق و آب کشور خواهد شد.

محمودی تصریح کرد: افزایش هم‌افزایی، ایجاد حس رقابت و ایجاد بسترهای توسعه اشتغال‌زایی و توسعه فضای کسب و کار از فواید برگزاری این‌چنین نمایشگاه‌هایی است.

قائم‌مقام وزیر نیرو با بیان اینکه بخش خصوصی اعلام کرده که آمادگی پذیرش بیشتر در اجرای اصل ۴۴ را دارد، گفت: ‌در حال حاضر سالانه ۶۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش آب صورت می‌گیرد، صادرات برق به‌ارزش دو میلیارد دلار در سال انجام می‌شود و صادرات خدمات فنی و مهندسی و تجهیزات به سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار می‌رسد.

وی ادامه داد: این درست نیست که در بخش آب قیمت یک محصول ۱۷ درصد بهای آن باشد و چرخه از مولد بودن عقب بماند و در بخش برق نیز مشاهده می‌شود که قیمت محصول ۲۵ درصد بهای آن است که این موضوع درست نیست.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی برق و نهمین نمایشگاه بین المللی آب با سخنرانی قائم‌مقام وزیر نیرو امروز به کار خود پایان داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز