خبرگزاری کار ایران

گودرزی خبر داد:

اجرای ویژه تخفیف‌های ۱۰ روزه در تمامی فروشگاه‌های شهروند؛ به تدریج

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۲۷

در تمامی فروشگاه‌هایی که فضای مناسب برای راه اندازی قصابی موجود باشد، این غرفه دایر خواهد شد. هم اکنون شهروند آل احمد، شهر ری، حکیمیه و بهاران گزینه‌های بعدی راه اندازی غرفه گوشت گرم هستند.

ایلنا: مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند از راه اندازی چهارمین غرفه عرضه گوشت گرم در این مجموعه فروشگاهی خبر داد و گفت: قصابی شهروند صادقیه به زودی راه اندازی خواهد شد. پیش ازاین نیز فروشگاه‌های شهروند بیهقی، بوستان و بهرود صاحب غرفه گوشت گرم شده بودند.

به گزارش ایلنا، قدرت گودرزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در قصابی فروشگاه‌های شهروند گوشت گرم گوسفند، گوساله و مرغ عرضه می‌شود و بر حسب درخواست مشتری خرد یا چرخ خواهد شد.

وی با بیان اینکه غرفه قصابی بخشی از جزیره سلامت در فروشگاه‌های شهروند است افزود: در تمامی فروشگاه‌هایی که فضای مناسب برای راه اندازی قصابی موجود باشد، این غرفه دایر خواهد شد. هم اکنون شهروند آل احمد، شهر ری، حکیمیه و بهاران گزینه‌های بعدی راه اندازی غرفه گوشت گرم هستند.

گودرزی همچنین در خصوص تخفیف‌های ویژه ۱۰ روزه در فروشگاه‌های شهروند گفت: این تخفیف‌ها که تاکنون درشعبه‌های خانی آباد و نازی آباد به اجرا درآمده تخفیف شامل ۸۰۰ بارکد کالا با تخفیف ۵ تا ۳۵ درصداست.

وی با بیان اینکه شهروندان از تخفیفات ده روزه دراین دو فروشگاه استقبال بسیاری کردند، افزود: میزان فروش دراین دو فروشگاه درروزهای تخفیف در مقایسه با روزهای قبل از آن تا ۱۰۰ درصد افزایش یافت. فروش ویژه ده روزه در دیگر شعبه‌های شهروند به مروز به اجرا درخواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز