خبرگزاری کار ایران

دستگیری عامل پخش داروهای غیرمجاز در بیرجند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۱۸

مأموران پلیس فتا رسیدگی به پرونده را در دستور کار قرار داده و با هماهنگی قضایی طی دو مرحله تعداد ۸ جعبه قرص حاوی حدود ۳۰۰ بسته قرص نیروزا را به صورت غیر حضوری از متهم خریداری کردند.

ایلنا: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی از دستگیری عامل پخش داروهای غیر مجاز در بیرجند خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسینی، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان گفت: کار‌شناسان پلیس فتا حین پایش فضای مجازی تبلیغی مبنی بر فروش قرص‌های چاق کننده و اشت‌ها آور V. A. M در یکی از سایت‌های استان را مشاهده کردند که در آن فردی با هویت نامعلوم با گذاشتن شماره تلفن همراه اقدام به فروش و تبلیغ دارو و قرص افزایش وزن می‌کرد و ادعا کرده بود داروهای وی کاملا گیاهی بوده و حاوی ویتامین‌های B۱۲.. B۹ B۶ B۳. B۲.. B۱ است.

وی با بیان اینکه بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد این دارو‌ها قاچاق بوده و فروش آن در اینترنت غیر قانونی است، ادامه داد: مأموران پلیس فتا رسیدگی به پرونده را در دستور کار قرار داده و با هماهنگی قضایی طی دو مرحله تعداد ۸ جعبه قرص حاوی حدود ۳۰۰ بسته قرص نیروزا را به صورت غیر حضوری از متهم خریداری کردند.

حسینی با اشاره به اینکه پس از اعتماد سازی، مأموران با هماهنگی مقام قضایی با نامبرده قرار ملاقات حضوری برای خرید دارو گذاشتند، اظهار داشت: پس از حضور متهم در محل قرار، وی دستگیر و در بازجویی فنی بیان داشت که دارو‌ها را از یک مربی بدنسازی در بیرجند خریداری کرده است.

وی در ادامه افزود: این مربی بدنساز دارو‌ها را در باشگاه خود به صورت مخفیانه به فروش می‌رساند که با هماهنگی قضایی متهم دستگیری و به پلیس فتا منتقل شد و در بازجویی‌های فنی به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا در پایان به کلیه شهروندان توصیه کرد برای تهیه هر گونه دارو با پزشک مشورت کرده و دارو را صرفاً از داروخانه‌ها تهیه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز