خبرگزاری کار ایران

محمود پاک نیت در شهرستان اسلام آبادغرب حضور یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۰۹

محمود پاک نیت بازیگر سینما و تئاتر برای بازی در فیلم داستانی من و خدا در روستای برزه از توابع بخش مرکزی حضور و در بدو ورود خود مورد استقبال فرماندار ومشاور استاندار کرمانشاه قرار گرفت.

ایلنا: محمود پاک نیت بازیگر سینما و تئا‌تر برای بازی در فیلم داستانی من و خدا در روستای برزه از توابع بخش مرکزی حضور و در بدو ورود خود مورد استقبال فرماندار اسلام آبادغرب و مشاور استاندار کرمانشاه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اسلام آبادغرب، در این دیدار، محمود پیری نویسنده و کارگردان فیلم «من و خدا» گفت: برای حضور آقای محمود پاک نیت هنرمند توانای سینما در این فیلم تلاش و پیگیری زیادی انجام شده است.

وی افزود: حضور ایشان در این فیلم جایگاه ویژه‌ای به هنر فیلم سازی استان خواهد داد و سرآغاز راهی ارزشمند برای ورود شرکت‌های فیلم سازی حرفه‌ای به استان خواهد بود.

در ادامه این دیدار، احد جلیلیان، فرماندار اسلام آبادغرب با ابراز خرسندی از حضور آقای پاک نیت در این شهرستان، بیان داشت: حضور شما هنرمند عزیز مایه دلگرمی جامعه فرهنگی شهرستان و استان است و از اینکه چند روزی میزبان شما تلاشگر عرصه سینما و تئا‌تر هستیم خوشحالیم و انشاالله این حضور سرآغازی باشد برای بهره‌مندی استان و بویژه شهرستان اسلام آباد غرب از تجارب ارزنده شما که قطعا همینگونه خواهد بود.

وی بیان داشت: مسئولین شهرستان اسلام آبادغرب آماده همکاری و رفع هرگونه نیاز این تیم فیلمساز هستند.

در ادامه این نشست مسائل و نیازمندیهای تیم تولیدی فیلم من و خدا مطرح و توسط فرماندار دستورات لازم برای رفع موانع صادر شد.

لازم به ذکر است این کار در روستای برزه از توابع بخش مرکزی شهرستان اسلام آباد غرب در حال انجام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز