خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد:

اجرای ۴ پروژه عمرانی در شهرک صنعتی رستمکلا قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۶۶

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، از اجرای ۴ پروژه عمرانی با پیش بینی اعتبار ۴۷۰۰ میلیون ریالی در شهرک صنعتی رستمکلا قائم شهر خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، از اجرای ۴ پروژه عمرانی با پیش بینی اعتبار ۴۷۰۰ میلیون ریالی در شهرک صنعتی رستمکلا قائم شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، با حضور احسانی معاون برنامه ریزی استانداری، سید هادی حسینی و کمال علیپور نمایندگان مردم قائم شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، وفایی‌نژاد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، برزگر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی، پیرفلک فرماندار قائم شهر، جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی و صاحبان واحدهای تولیدی، مشکلات شهرک صنعتی رستمکلا قائم شهر مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

عباسعلی وفایی‌نژاد در این جلسه گفت: تا کنون ۴۸ سرمایه گذار در شهرک صنعتی رستمکلا زمین دریافت نموده‌اند که ۱۱ واحد تولیدی به بهره برداری رسیده و ۴ واحد نیز در مرحله نصب سوله قرار دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: پروژه‌هایی در جهت تکمیل زیرساخت‌ها در این شهرک صنعتی انجام و یا در مرحله پیش بینی و طراحی هستد که با تأمین اعتبارات، به مرحله اجرا خواهند رسید.

وفایی‌نژاد اظهار داشت: پروژه‌های اجرای عملیات راه دسترسی به طول ۷۰۰ متر، ایجاد شبکه آب، حفر چاه، ساخت مخزن هوایی و ساخت ایستگاه تقلیل فشار گاز، در این شهرک صنعتی انجام شده است.

وی بیان داشت: در سالجاری، پروژه‌هایی برای شهرک صنعتی رستمکلا در نظر گرفته شده که شامل شبکه گازرسانی، جدول گذاری فاضلاب سطحی و مخابرات فاز دو بوده و در مجموع برای اجرای این پروژه‌ها مبلغ ۴۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات منابع استانی و داخلی، پیش بینی هزینه شده است.

وفایی‌نژاد مهم‌ترین مشکل این شرکت در اجرای زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را کمبود منابع واعتبارات دانست و افزود: اجرای پروژه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستلزم تأمین اعتبارات ملی و استانی بوده که تاکنون محقق نشده و بعضاً این شرکت تنها با تأمین اعتبار از محل منابع داخلی، اقدام به اجرای پروژه‌هایی در شهرکهای صنعتی می‌کند.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران نیز در این جلسه گفت: باید با اجرای زیرساختهای مناسب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، بستر را برای حضور سرمایه گذاران و صاحبان واحدهای تولیدی بمنظور تولید و اشتغال فراهم کنیم.

احسانی افزود: سرمایه در گردش مهم‌ترین مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی است و با حمایت بانک‌ها و اجرایی شدن بند ۱۶ قانون بودجه امیدواریم تسهیلات مورد نیاز تولید کنندگان محقق شود.

وی بیان داشت: نیمی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان با مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش مواجه هستند.

سید هادی حسینی نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت: زمین‌هایی که در گذشته به سرمایه گذاران واگذار شده ولی تاکنون کاری انجام نگرفته باید تعیین تکلیف شوند و بستر برای حضور سرمایه گذاران جدید فراهم شود.

حسینی اظهار داشت: از فرصتهای سرمایه گذاری در شهرستان باید به درستی استفاده شود تا علاوه بر تولید و رشد صنعتی، شاهد اشتغال پایدار در سطح منطقه باشیم.

وی افزود: همه واحدهای تولیدی و صنعتی، چه آنهایی که در حال تکمیل هستند و چه آنهایی که به بهره برداری رسیده‌اند و در حال فعالیت می‌باشند، در بحثسرمایه در گردش، نیاز به حمایتهای مالی دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز