خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

ثقفی، مردی که اسب شد را می‌سازد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۵۹

قرار بود فیلم سینمایی همه چیز برای فروش به کارگردانی و نویسندگی امیر ثقفی قرار بود امسال اکران شود اما به دلیل فضای موجود اکران فعلا قصد نداریم آن را اکران کنیم.

ایلنا: علی اکبر ثقفی که فیلم سینمایی همه چیز برای فروش را در نوبت اکران دارد؛ از ساخت فیلم سینمایی مردی که اسب شد خبر داد.

علی اکبر ثقفی(تهیه‌کننده سینما) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اعلام این مطلب افزود: قرار بود فیلم سینمایی همه چیز برای فروش به کارگردانی و نویسندگی امیر ثقفی قرار بود امسال اکران شود اما به دلیل فضای موجود اکران فعلا قصد نداریم آن را اکران کنیم.

وی ادامه داد: هر سال فصل پاییز بهترین فصل برای اکران فیلم‌ها بود اما امسال به دلایلی که هنوز کاملا مشخص نیست و باید کار‌شناسی شود یک رکود در اکران سینما‌ها دیده می‌شود به همین دلیلی قصد ندارم امسال فیلم را اکران کنم.

وی درباره فیلم جدیدی که قصد ساخت آن را دارد، گفت: فیلم سینمایی مردی که اسب شد را دی ماه جلوی دوربین می‌بریم و کارگردانی آن را نیز مانند فیلم همه چیز برای فروش توسط امیر ثقفی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: فیلم مردی که اسب شد در ادامه کارهای قبلی امیر ثقفی همچون مرگ کسب و کار من است و همه چیر برای فروش قرار دارد و از انجا که به یک فضای زمستانی نیاز داریم باید در مستان فیلم را بسازیم.

ثقفی افزود: تاکنون هیچکدام از عوامل فیلم حضورشان قطعی نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز