خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در گفت وگو با ایلنا:

تداوم آلودگی هوای تهران / این بار وزش باد به داد تهرانی‌ها می رسد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۲۳

امروز شاخص ذرات معلق کمتر از ۵ / ۲ میکرون عدد ۱۴۰ را نشان می‌دهد / این شاخص تا روز سه‌شنبه ثابت خواهد ماند و روند آن افزایشی یا کاهشی به صورت محسوس نخواهد بود.

ایلنا: ‌ مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، با بیان اینکه آلودگی هوای تهران تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت، گفت: این بار ورزش باد به داد تهرانی خواهد رسید.

" یوسف رشیدی " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه شاخص ذرات معلق کمتر از ۵ / ۲ میکرون امروز عدد ۱۴۰ را نشان می‌دهد اظهار کرد: این شاخص تا روز سه‌شنبه ثابت خواهد ماند و روند آن افزایشی یا کاهشی به صورت محسوس نخواهد بود.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه به تدریج از شدت ذرات معلق کمتر از ۵ / ۲ میکرون کاسته می‌شود و از روز چهارشنبه شرایط هوا از حالت اضطرار خارج می‌شود.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران همچنین تأکید کرد: این بار قرار است باد و وزش آن در شهر تهران، تهرانی‌ها را از آلودگی هوا نجات دهد.

رشیدی در پاسخ به اینکه چرا اطلاع‌رسانی نسبت به وضعیت آلودگی هوا و تعطیلی مدارس ابتدایی با تأخیر همراه بود گفت: این مسئله به ما مربوط نمی‌شود و باید دبیر کمیته یعنی مدیرکل محیط زیست استان تهران و استاندار نسبت به این وضعیت برنامه‌ریزی می‌کردند البته براساس تشخیص آن‌ها شرایط در حالت اضطرار است و اقدامات لازم برای این وضعیت نیز اعلام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز