خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون انرژی در گفتگو با ایلنا:

عده‌ای بدنبال فرمالیته کردن طرح تحقیق و تفحص از وزارت نفت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۳۲

تحقیق و تفحص از وزارت نفت به خاطر درگیر شدن در آمدوشدهای اداری هنوز به نتایج قابل توجهی دست نیافته است.

با وجود تلاش‌های عده‌ای در عدم ادامه روند تحقیق و تفحص از وزارت نفت، مجلس قاطعانه این موضوع را پیگیری می‌کند.

امیرعباس سلطانی(نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ درخصوص آخرین اخبار از تحقیق و تفحص از وزارت نفت اظهار داشت: یکسری پیگیری و استعلامات در این خصوص انجام شده اما به دلیل گیرودارهای اداری هنوز پاسخی از بانک‌ها، سازمان بازرسی و وزارت اطلاعات دریافت نکرده‌ایم.

این عضو کمیسیون انرژی افزود: مجلس همچنان بر بحثتحقیق و تفحص از وزارت نفت اصرار دارد اما عده‌ای در صدد فرمالیته کردن این قضیه هستند.

وی همچنین درخصوص جلسه اخیر کمیسیون با وزر نیرو گفت: گران شدن کنتورها از ۲۵۰ به ۸۵۰ هزارتومان مبحثی بود که اعضای کمیسیون در دیدار با وزیر مطرح کردند که قرار شد نتایج با بررسی‌های کارشناسان وزارت نیرو و کمیسیون اعلام شود و درصورتی که نتیجه‌ای حاصل نشود موضوع به صحن کشیده می‌شود.

چندی است که نمایندگان مجلس به دنبال وجود برخی ابهامات در وزارت نفت طرح تحقیق و تفحص از این وزارتخانه را مطرح کرده‌اند اما با گذشت مدت زمان نسبتا طولانی از این مسئله هنوز نتیجه قابل توجهی حاصل نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز