خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

کمک ۳۸۸ میلیون ریالی حامیان به ایتام زنجانی طی مهر ماه

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۱۳

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان از کمک ۳۸۸ میلیون ریالی حامیان به ایتام زنجانی طی مهر ماه امسال خبر داد.

زنجان _ ایلنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت:: در این طرح حامیان کفالت فرزندان خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد را که توانایی اداره زندگی خود را ندارند(بیمار و یا نیازمند) قبول می‌کنند.

به گزارش ایلنا اززنجان، رضا حسنلو معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان زنجان امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان در راستای عمل به سنت‌های حسنه در بحثحمایت از ایتام اقدام به اجرای طرح اکرام ایتام می‌کند.

وی با اشاره به نحوه اجرایی شدن طرح اکرام ایتام افزود: در قالب این طرح حامیان کفالت یک یا چند یتیم را قبول می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه مشارکت در طرح اکرام ایتام از طریق مراجعه به سایت اینترنتی کمیته امداد دفا‌تر این نهاد در سطح استان و یا خانه انفاق امکان پذیر است.

طی مهر ماه امسال حامیان با مراجعه به خانه انفاق ۳۸۸میلیون و ۱۲۷ هزار ریال به ایتام کمیته امداد استان زنجان کمک شده است.

این مسئول همچنین به جذب ۲۰ حامی در قالب طرح اکرام ایتام طی مهر ماه اشاره داشت و گفت: این تعداد حامی کفالت ۲۳ یتیم را متقبل شده‌اند.

حسنلو در ادامه اجرای طرح محسنین اشاره داشت و گفت: در این طرح حامیان کفالت فرزندان خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد را که توانایی اداره زندگی خود را ندارند(بیمار و یا نیازمند) قبول می‌کنند.

وی با بیان اینمه طی مهر ماه امسال یک حامی در قالب طرح محسنین جذب و دو فرزند واگذار شده است، اذعان داشت: مبلغ کمک‌های حامیان در قالب طرح محسنین طی مهر ماه امسال و از محل خانه انفاق زنجان ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال برآورد شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه به سایر مبالغ کمک‌های جمع آوری شده در خانه انفاق زنجان اشاره داشت و گفت: طی مهر ماه امسال ۴ میلیون و ۹۸۰ هزار ریال کفاره در خانه انفاق زنجان جمع آوری شده است.

این مسئول همچنین مبلغ صدقات جمع آوری شده را ۴ میلیون و ۵۱۲ هزار ریال اعلام کرد و افزود: همچنین طی این مدت ۴۰۰ هزار ریال در قالب طرح آزادسازی زندانیان کمک جمع آوری شده است.

وی مبلغ فطریه عام جمع آوری شده در خانه انفاق را طی مهر ماه ۲ میلیون و ۶۳۵ هزار ریال عنوان کرد و اذعان داشت: میزان کمک‌های جمع آوری شده در قالب طرح کوثر طی مدت مذکور ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برآورد شده است.

این مسئول همچنین مبلغ کمک‌های جمع آوری شده در قالب طرح شفا را طی مهر ماه ۱۲ میلیون و ۳۹ هزار ریال اعلام کرد و گفت: تعداد حامیان جذب شده در قالب طرح شفا طی این مدت سه نفر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز