خبرگزاری کار ایران

همایش بین المللی علم و فوتبال؛

کارگاه بررسی زمان مالکیت توپ تیم ملی برگزار شد

کد خبر : ۱۱۸۸۸۴

در دومین همایش بین المللی علم و فوتبال کارگاه‌های مختلفی برگزار شد.

در دومین همایش بین المللی علم و فوتبال کارگاه‌های مختلفی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، کارگاه بررسی زمان مالکیت توپ تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و مقایسه آن با استانداردهای بین‌المللی برگزار شد که محمد احسانی، محمود یاوری و گودرز حبیبی هیات رئیسه این جلسه بودند.

همچنین بررسی ثبات مربی با میزان موفقیت تیمی در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران، بررسی ارتباط بین اخلاق حرفهای مربیان و عملکرد اخلاقی و حرفهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران، اولویت بندی معیارهای انتخاب مربیان تیم های فوتبال لیگ برتر کشور ایران ارائه شد.

کارگاه آنالیز بازی توسط هومن افاضلی در تالار شیخ مفید و در پایان محمد خبری و دکتر آلبرتو سی در همین تالار برگزار شد. از دیگر بحثهای امروز می توان به کارگاه تمرین و بدنسازی در فوتبال با حضور هیات رئیسه سجاد احمدی زاد و حسین عبدی اشاره کرد که مقالاتی چون پایش بارتمرین در بازیکنان نخبه فوتبال، آثار حاد روشهای مختلف گرم کردن بر قابلیت‌های حرکتی بازیکنان فوتبال، مقایسه تمرینات مقاومتی با استراحت فعال و غیر فعال بر عملکرد آزمون مهارتی استقامتی بازیکنان فوتبال، پاسخ‌های فیزیولوژیک و اعمال مهارتی در قالب‌های ترکیبی بازی در زمین کوچک، تغییرات لاکتات، ضربان قلب آستانه و زمان رسیدن به خستگی بازیکنان فوتبال در آزمون فزاینده تدریجی در آن مطرح شد.

آخرین مقالاتی که امروز در همایش علم و فوتبال برگزار شد، ارتقا عملکرد فوتبال و فلسفه مدرن فوتبال قطر بود که توسط والتر دی سالوو ارائه شد. هیات رئیسه این کارگاه محمدرضا کردی، محمد فرامرزی و فریده شجاعی بودند.

در این کارگاه مقالاتی از قبیل اثرات نوشیدنی های ورزشی حاوی کربوهیدرات و کافئین بر عملکرد فوتبالیستها، اثرات حاد دو نوشیدنی ورزشی ردبول و پاورید بر عملکرد هوازی و بی هوازی فوتبالیستهای جوان، پاسخهای حاد هورمونی پس از فعالیت مقاومتی و مصرف مکمل اسیدهای آمینه شاخه دار در بازیکنان فوتبال بودند.

در پایان هم کارگاهی با نام رویکردهای نوین در بدنسازی توسط دکتر حمید رجبی در سالن فیض ارائه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز