خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان اصفهان خبر داد:

کشف محموله بزرگ گوشی‌های قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۸۲

یک محموله بزرگ گوشی‌های تلفن همراه قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان دهاقان استان اصفهان کشف و شش نفر در این رابطه دستگیر شدند.

ایلنا: سرهنگ احمد مقامی با اعلام این مطلب اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی و مواد مخدر این فرماندهی به همراه اکیپی از ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور بروجن – دهاقان به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک شده و به خودرو دستور ایست دادند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان، وی افزود: خودرو بدون توجه به دستور ایست ماموران از صحنه متواری شد که سریعاٌ ماموران به تعقیب آن پرداخته و سرانجام خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۵۶۹ دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی قاچاق کشف کردند.

این مقام مسئول اظهار داشت: ماموران حین بازرسی از خودرو مذکور متوجه حرکت مشکوک دو خودرو سواری پراید که با فاصلهٔ کمی پشت سر خودرو پژو در حرکت بودند شده و در یک عملیات ویژه آن دو را نیز متوقف و در بازرسی یکی از آن‌ها ۷۸۰ و از دیگری ۸۳۰ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان استان اصفهان با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده یک میلیارد تومان است گفت: در این رابطه هر سه دستگاه توقیف، شش نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز