خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر رقم خورد:

محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۷۳

به همت کانون قرآن و عترت دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر محفل انس با قرآن کریم جهت تکریم ممتازین، حافظان و قاریان قرآن کریم در تالار همایش های شهید آوینی برگزار شد.

ایلنا: به همت کانون قرآن و عترت دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر محفل انس با قرآن کریم جهت تکریم ممتازین، حافظان و قاریان قرآن کریم در تالار همایش‌های شهید آوینی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا ازااصفهان، رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد واحد خمینی شهر در این باره اظهار داشت: جهت انس دانشجویان با قرآن و آشنایی بیشتر دانشجویان، کارکنان، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه محافل قرآنی به طور مرتب در دانشگاه برگزار و طالبان علم و دانش از برکات آسمانی قرآن کریم متنعم می‌شوند.
حجت الاسلام موسوی ادامه داد: در مسابقات شفاهی و جشنواره قرآن و عترت، اساتید و دانشجویان دانشگاه موفق به کسب رتبه سوم رشته ۱۰ جزء قرآن، رتبه دوم رشته سیاه قلم و رتبه سوم رشته تحقیقات علوم قرآنی شدند که مایه افتخار استان اصفهان است.
در این آئین معنوی دکتر نیک دستی قاری ممتاز بین المللی دانشجویان و حضار را در فضایی معنوی به فیض تلاوت قرآن کریم رساند و در ادامه با حضور دکتر مجلسی رئیس دانشگاه و معاونین از منتخبان مرحله مقدماتی، منطقه‌ای و کشوری هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت، سیزدهمین جشنواره اساتید و سومین دوره مسابقات کارکنان در بخش کتبی و شفاهی تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم برنامه‌های متنوع قرآنی از جمله تواشیح و مسابقه و تجلیل از ۲۵۰ نفر از برترین‌های مسابقات سوره ملک و جشنواره صحیفه سجادیه(قرآن صاعد) نیز تجلیل شد.
گفتنی است در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از آثار هنری دانشجویان برپاگردید که مورد استقبال دانشجویان و مسئولان قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز