خبرگزاری کار ایران

رییس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد ایلام خبر داد:

تراک‌های حمل بتن آماده مورد کنترل و بازرسی قرار می‌گیرند

کد خبر : ۱۱۸۷۴۱

رییس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد ایلام: یکی از رسالت های اصلی سازمان ملی استاندارد ایران، کنترل کیفیت کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری در مراکز عرضه و فروش است.

رییس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد ایلام گفت: یکی از رسالت‌های اصلی سازمان ملی استاندارد ایران، کنترل کیفیت کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری در مراکز عرضه و فروش است.

به گزارش ایلنا مهناز همتی افزود: کنترل کیفیت مصالح ساختمانی از جمله اولویت‌های مهم سازمان ملی استاندارد است و در این راستا مقرر شده که این اداره کل، تراک‌های حمل بتن آماده که برای مصارف روزانه پروژه‌های ساختمانی در سطح شهر و نیز ورودی و خروجی‌های شهر حمل و نقل می‌شود، را مورد کنترل و بازرسی قرار دهد.

همتی ادامه داد: با توجه به اینکه طبق ماده ۲۹ قانون سازمان ملی استاندارد ایران، مامورین نیروی انتظامی در کلیه مراحل اجرای قانون، مکلف به همکاری با بازرسان و کار‌شناسان سازمان خواهند بود، همکاری پرسنل خدوم نیروی انتظامی، کار‌شناسان این اداره کل را در زمینه شناسایی و توقف این گونه وسایل حمل و نقل یاری خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز