خبرگزاری کار ایران

نوبخت خبر داد؛

انتخاب استانداران اردبیل و چهارمحال بختیاری و رئیس سازمان هواپیمایی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۲۶

مجید خدابخش به عنوان استاندار اردبیل، قاسم سلیمانیه دشتکی استاندار چهارمحال بختیاری و علیرضا جهانگیریان به عنوان رئیس سازمان هواپیمایی انتخاب شدند.

ایلنا: سخنگوی دولت یازدهم از انتخاب استانداران اردبیل و چهارمحال بختیاری و همچنین رئیس سازمان هواپیمایی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " محمدباقر نوبخت " پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به اینکه امروز هیئت وزیران سه مصوبه داشت گفت: مجید خدابخش به عنوان استاندار اردبیل، قاسم سلیمانیه دشتکی استاندار چهارمحال بختیاری و علیرضا جهانگیریان به عنوان رئیس سازمان هواپیمایی انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: همچنین در این جلسه تأکید شد که کماکان دستگاه‌های اجرایی درخصوص اشتغال و کار افراد دو شغله با جدیت و ممانعت برخورد کنند.

نوبخت با اشاره به برخی مشاغل که نیاز به تجربه دارند خاطر نشان کرد: در مورد این مشاغل اگر دستگاهی بخواهد از افراد بازنشسته استفاده کند باید مراحل قانونی آن را برای اشتغال به کار مجدد آنها فراهم کند.

سخنگوی دولت ادامه داد: در سال‌های گذشته شرایط به گونه‌ای بود که افراد به بازنشستگی زودرس نائل می‌شدند از همین رو در مورد امکان بازگشت آنها در این مورد تأکید شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز