خبرگزاری کار ایران

آصفری در گفت‌وگو با ایلنا:

تعداد امضاهای طرح سؤال از وزیر علوم به بیش از ۵۰ امضا رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۲۵

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تلاش هستند تا وزیر علوم را به مجلس فرا بخوانند و از وی در رابطه با انتصابات افرادی که نتوانستند از مجلس رأی اعتماد بگیرند سؤالاتی را مطرح کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای انتصاب‌های فرجی دانا در وزارت علوم برای انجام سؤال از وی تاکنون بیش از ۵۰ امضا جمع‌آوری کردند.
محمدحسن آصفری عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا گفت: در راستای انتصابات وزیر علوم در وزارتخانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیش از ۵۰ امضا برای طرح سؤال از وی در صحن علنی جمع‌آوری کرده‌اند.
وی در ادامه افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تلاش هستند تا وزیر علوم را به مجلس فرا بخوانند و از وی در رابطه با انتصابات افرادی که نتوانستند از مجلس رأی اعتماد بگیرند سؤالاتی را مطرح کنند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: اگر نمایندگان از پاسخ وزیر به سؤالاتشان قانع نشوند به وی کارت زرد خواهند داد و اگر بخواهد رفتارهای خود را در رابطه با انتصابات افرادی که مورد نظر مجلس نمی‌باشد را بار دیگر به آن‌ها سمت‌هایی بدهد وزیر را استیضاح خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز