خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه:

خرید گندم از کشاورزان کرمانشاهی ۱۵۰ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۲۳

مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی استان، از افزایش یکصد و پنجاه درصدی خرید گندم کشاورزان در سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

ایلنا: مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی استان در جلسه کمیسیون تعزیرات آرد و نان شهرستان کنگاور، گفت: در سال زراعی گذشته حدود ۱۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد و مقدار قابل توجهی از گندم تولید شده توسط کشاورزان هم استانی به خارج از استان حمل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کنگاور، مظفر رحمت آبادی افزود: امسال با توجه به ضرورت تامین گندم مورد نیاز استان، راهکارهائی برای جلوگیری از خروج گندم در نظر گرفته شد که حاصل آن، خرید بالغ بر چهارصدهزارتن گندم تولیدی کشاورزان در سال زراعی جاری بود.

مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی استان با اعلام اینکه از این نظر جایگاه پنجم کشور را در اختیار داریم، تاکیدکرد: بیشترین درصد خرید گندم استان در شهرستان کنگاور اتفاق افتاد و نقش این شهرستان به عنوان دروازه استان در جلوگیری از خروج گندم بسیار مهم و برجسته بود.

در ادامه این جلسه، فرماندار کنگاور با اشاره به اینکه جهت جلوگیری از خروج گندم، در تمام دروازه‌های خروجی شهرستان پست‌های ایست بازرسی دایر شد، گفت: کشاورزان کنگاوری، امسال بیش از بیست و پنج هزارتن گندم تحویل مراکز خرید داده‌اند.

حشمت الله عزیزی با تاکید برلزوم تولید و ارائه نان با کیفیت توسط خبازی‌ها و نظارت کامل بر این امر توسط نهادهای مسئول، افزود: در شش ماهه اول سال جاری هفتاد و دو فقره پرونده برای خبازان متخلف تشکیل شده که اخذ بیش از سی و پنج میلیون ریال جریمه از متخلفین و پلمپ واحدهای متخلف از جمله جرائم در نظر گرفته شده به شمار می‌رود.

درپایان این جلسه با تقدیر از خدمات مهدی مظهری رئیس سابق اداره غله شهرستان کنگاور، بهدین به این سمت منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز