خبرگزاری کار ایران

با همکاری کانون نمایش‌نامه نویسان و فرهنگسرای ابن‌سینا؛

رضا صابری نمایش‌نامه‌ی «اتوبان نواب، جنوب به شمال» را خوانش می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۱۸

نمایش‌نامه‌ی اتوبان نواب، جنوب به شمال نوشته و کارگردانی رضا صابری ساعت ۱۸ روزهای ۱۶ و ۱۷ آبان ماه جاری در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ابن سینا نمایش‌نامه خوانی می‌شود.

ایلنا: کانون نمایش‌نامه نویسان خانه‌ی تئاتر ایران با همکاری فرهنگ سرای ابن سینا در هفتمین نشست از دومین دوره‌ی نمایش‌نامه خوانی هفتگی خود نمایش‌نامه خوانی اتوبان نواب، جنوب به شمال نوشته‌ی رضا صابری را برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، نمایش‌نامه‌ی اتوبان نواب، جنوب به شمال نوشته و کارگردانی رضا صابری ساعت ۱۸ روزهای ۱۶ و ۱۷ آبان ماه جاری در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ابن سینا نمایش‌نامه خوانی می‌شود. در این نمایش‌نامه خوانی محسن افشار، شیما قربان‌زاده، سنا قاسمیور، علی برخزی، عاطفه حق‌شناس و محسن روشن نقش‌خوانی می‌کنند. هم چنین در این نمایش‌نامه خوانی مهدی سجادپور به عنوان مشاور و دستیار کارگردان و میلاد ملاحظه‌کار به عنوان آهنگ ساز کارگردان آن را یاری می‌دهند. این اثر کاری از گروه تئاتر مردم است.

براساس این گزارش رضا صابری درباره‌ی این نمایش‌نامه به روابط عمومی کانون نمایش‌نامه‌نویسان خانه‌ی تئاتر ایران گفت: نمایش‌نامه‌ی اتوبان نوواب جنوب به شمال جزو آخرین نمایش‌نامه‌هایی است که نوشته‌ام. این اثر در حیطه‌ی درام اجتماعی است و سوژه‌ی آن براساس واقعیت‌های روز جامعه است. قصد دارم در آینده‌ای نزدیک آن را به روی صحنه بیاورم.

وی در ادامه گفت: خیلی دوست دارم واکنش نخستین تماشاگرانم را در اجرای این آخرین اثرم ببینم و امیدوارم تماشاگران از اجرای آن در روزهای ۱۶ و ۱۷ آبان در فرهنگ سرای ابن سینا استقبال کنند.

پیش از این نیز درطی دو هفته نمایش‌نامه‌های هندوانه نوشته و اجرای رحیم نوروزی، اعترافاتی در باره‌ی زنان نوشته‌ی محمدامیر یاراحمدی و کارگردانی فریدون محرابی‌، نگاره‌ای به رنگ شبق نوشته و کارگردانی سلما سلامتی، فراتر از صداقت نوشته‌ی ندا ثابتی و کارگردانی زری طالبی، گستره‌ی سکوت نوشته وکارگردانی امین بهروزی و پرنده مردنی است نوشته و کارگردانی حسین میرزاییان نمایش‌نامه خوانی شده بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایش‌نامه خوانی می‌توانند نیم‌ساعت قبل از اجرا بلیت‌های خود را از گیشه‌ی این سالن تهیه کنند یا یا برای اطلاعات بیشتر با شمار ه تلفن‌های ۸۸۰۸۸۳۰۱ تماس بگیرند.

گفتنی است کانون نمایش‌نامه‌نویسان خانه‌ی تئاتر ایران با همکاری فرهنگسرای ابن سینا به منظور خوانش آثار نمایش‌نامه نویسان اعضای خود با هدف آشنایی شهروندان با فعالیت نمایش‌نامه‌نویسی حرفه‌ای در روزهای پنج شنبه و جمعه‌ی هر هفته در نیم سال دوم ۹۲ نشست‌های نمایش‌نامه خوانی برگزار می‌کند.

فرهنگ سرای ابن سینا در شهرک غرب، فاز دو، خیابان ایران زمین شمالی واقع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز