خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

زیرساخت‌های لازم گردشگری در مازندران وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۹۴

زیرساخت‌های لازم گردشگری در مازندران برای خدمات‌دهی مطلوب و بهره‌برداری بهینه از گردشگری وجود ندارد و برای تحقق این امر اعتبار بیشتری در بودجه ۹۳ دیده شد.

استاندار مازندران از تهیه طرح جامع سیلاب شهرستان‌های نوشهر و بهشهر در استان خبر داد و گفت: این طرح برای پیشگیری و جلوگیری از حوادثسیلاب در استان تهیه شده است.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار در سفر خود به غرب استان پس از بازدید از پروژه‌های مختلف نوشهر در نشستی با مدیران این شهرستان به بررسی مشکلات و چگونگی برون رفت از آن پرداخت.

وی در ابتدای این نشست با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱ + ۵ گفت: با توجه به سیاست‌های مدبرانه رییس جمهور در این امر و سیاست دولت در امور بین المللی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید همگان از تیم مذاکره کننده کشورمان حمایت کنند و ملت هوشیار نیز پشتیبان آن‌ها باشند.

فلاح‌جلودار در این نشست با بیان اینکه مازندران فقط متعلق به مازندرانی‌ها نیست، بیان داشت: موج گردشگرانی که در ایام تعطیلات در طول سال وارد مازندران می‌شوند، سبب بروز برخی نارسایی‌ها در خدمات‌دهی می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون حدود ۵۵ میلیون مسافر و گردشگر وارد مازندران شدند، افزود: زیرساخت‌های لازم گردشگری در مازندران برای خدمات‌دهی مطلوب و بهره‌برداری بهینه از گردشگری وجود ندارد و برای تحقق این امر اعتبار بیشتری در بودجه ۹۳ دیده شد.

استاندار مازندران به موضوع کشاورزان و تولیدکنندگان کیوی پرداخت و اظهار کرد: در حوزه کشاورزی باید مسئولان امر حمایت لازم داشته باشند تا بتوان مشکلات این حوزه را رفع کرد تا از ظرفیتهای این بخش بهره برد.

فلاح جلودار با بیان اینکه استان قطب مهم تولید کیوی و محصولات کشاورزی و مرکبات است، اظهار داشت: باید نسبت به فروش، توزیع داخلی و صادرات مرکبات و کیوی مدیریت ویژه انجام شود که لازم است ستادی برای فروش این محصولات مازندران تشکیل شود تا کشاورزان استان متضرر نشوند و از آن‌ها حمایت شود.

وی یادآورشد: در حوزه دامپروری باید تعدادی از افراد فارغ التحصیل این بخش را شناسایی و با ارائه تسهیلات لازم به آنان در این بخش اشتغال ایجاد نمود.

استاندار مازندران گفت: در حوزه شهرکهای صنعتی، واحدهایی که بالای ۲۰ درصدی پیشرفت فیزیکی دارند و بنابه دلایلی دچار رکود شده‌اند باید شناسایی و برای راه اندازی آن‌ها تلاش کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز