خبرگزاری کار ایران

مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خبر داد:

مسمومیت ۶ نفر بر اثر استنشاق گاز منوکسید کربن

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۸۸

بر اثر بی احتیاطی نصب بخاری وآبگرمکن، ۶ نفر با استنشاق گاز مونوکسیدکربن مسموم و راهی بیمارستان شدند.

ایلنا: طی ۴۸ ساعت گذشته در تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان اصفهان اعلام شد که یک نفر دچار گاز گرفتگی شده است. بر همین اساس سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ در محل حاضر و دختر ۱۸ ساله مصدوم را که بر اثر بی‌احتیاطی نصب لوله آبگرمکن در منزل دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شده بود به بیمارستان حضرت زهرا مرضیه(س) انتقال دادند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ در تماسی دیگر با اتاق فرمان ۱۱۵ شهرستان اصفهان اعلام شد که ۳ نفردر منزلی واقع در قهجاورستان دچار بیهوشی و کاهش سطح هوشیاری شده‌اند. بر همین اساس سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ در محل حاضر شدندو مصدومان را که بر اثر مسدود شدن راه خروجی دودکش بخاری داخل منزل دچار مسمومیت با گاز CO شده بودند را به بیمارستان عسگریه انتقال دادند.
همچنین در حادثه‌ای دیگر در‌‌ همان زمان به اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ اعلام شد که یک زن وشوهر در منزلی واقع در خانه اصفهان دچار بیهوشی شده‌اند و درخواست امداد رسانی نمودند. بر همین اساس سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ در محل حاضر شد و مصدومین این حادثه را که بر اثر عدم نصب کلاهک بر پشت بام منزل خود و بازگشت منوکسید کربن به داخل وسیله گرمایشی دچار مسمومیت شده بودند را به بیمارستان غرضی انتقال دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز