خبرگزاری کار ایران

کسب ۳ مدال و ۴ دیپلم افتخار توسط تیم اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان

کد خبر : ۱۱۸۶۶۱

تیم جوانان نخبه مهارتی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با کسب ۲ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۴ دیپلم افتخار در چهاردهمین مسابقات ملی مهارت به کار خود پایان داد. ‏

ایلنا: تیم جوانان نخبه مهارتی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با کسب ۲ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۴ دیپلم افتخار در چهاردهمین مسابقات ملی مهارت به کار خود پایان داد. ‏

به گزارش ایلنا، مهرابی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با اعلام این خبر گفت: ‏‏ چهاردهمین مسابقات ملی مهارت از تاریخ ۵ لغایت ۸ آبان ماه سال جاری در استان البرز و مراسم اختتامیه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

علیرضا مهرابی ادامه داد: در تیم اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان حسین منصوری و وحید وندالوند مدال طلا به ترتیب در رشته‌های الکترونیک و صافکاری خودرو و در رشته آجرچینی سجاد امیدزاده راد مدال نقره را کسب کردند.

وی افزود: همچنین در رشته‌های نقاشی خودرو مهدی زندی، رشته تاسیسات الکتریکی رضا زائری بهروز، رشته آشپزی امید پورعراقیان و رشته فناوری مد عاطفه ترکمان موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان خاطرنشان کرد: کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی و خلاقیت جوانان از اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت است.

مهرابی ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، ایجاد بستر مناسب برای ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای کشور تا سطح مهارت‌های جهانی و شناسایی کمبود‌ها در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و برنامه ریزی برای رفع آن‌ها را از دیگر اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت در کشور عنوان کرد.

وی در پایان سخنانش یادآور شد: نفرات بر‌تر این دوره از مسابقات و مسابقات سال آینده پس از حضور در اردوهای آمادگی به مسابقات بین‌المللی مهارت که در سال ۲۰۱۵ میلادی در کشور برزیل برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز