خبرگزاری کار ایران

اسکیت فری استایل قهرمانی جهان؛

برنز بانوی ایرانی در رقابت‌های جهانی اسکیت

کد خبر : ۱۱۸۶۳۰

لعیا عربی نماینده تیم دختران زیر ۱۶ سال ایران در مرحله نخست موفق شد با عملکردی قابل قبول به جمع ۴ ورزشکار برتر جهان راه یابد.

روز نخست مسابقات اسکیت فری استایل قهرمانی جهان با کسب مقام سوم نماینده بانوان ایران در رده سنی زیر ۱۶ سال همراه بود.

به گزارش ایلنا، لعیا عربی نماینده تیم دختران زیر ۱۶ سال ایران در مرحله نخست موفق شد با عملکردی قابل قبول به جمع ۴ ورزشکار برتر جهان راه یابد.

وی در ادامه این مسابقات و پس از ساعتی استراحت برای کسب یکی از سکوی‌های قهرمانی به میدان رفت اما ورزشکاران چین تایپه موفق شدند سکوهای اول و دوم را از آن خود کنند و بانوی محجبه کشورمان نیز در جایگاه سوم جهان ایستاد.

نیلوفر کرباسی دیگر نماینده کشورمان نیز موفق شد در بین ورزشکارانی از کشورهای کره جنوبی، ایتالیا، انگلستان، چین تایپه، آلمان، چین، ژاپن، هنگ کنگ، اوکراین، فرانسه، لهستان، روسیه، اسپانیا، هند، مالزی، عربستان، سینگاپور، تایلند، برزیل، شیلی، آرژانتین، مکزیک، ویتنام، یمن، بلاروس و مراکش به مقام ششم این دوره از مسابقات دست یابد.

هفتمین دوره رقابت‌های اسکیت فری استایل قهرمانی جهان با حضور برترین های این مسابقات به میزبانی چین تایپه در شهر تایپه در حال برگزاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز