خبرگزاری کار ایران

انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتیم؛

مهدوی: نتایج رقابت‌های جهانی اسکیت همه را شوکه کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۲۸

محمدحسین منصف در رده سنی بالای ۱۶ سال در جایگاه چهارم قرار گرفت، فربد متوسل که یکی از شانس‌های قهرمانی در جایگاه پنجم جای گرفت و پارسا کبیر نیز رده نهم زیر ۱۶ سال را از آن خود کرد.

مربی تیم اسکیت فری استایل ایران با اشاره به نتایج به دست آمده در روز نخست مسابقات جهانی گفت: نتایج به دست آمده در این دوره از رقابتها همه را شوکه کرد و در کمال تعجب شاهد حذف مدعیان و برتری چهره های گمنام در مسابقات بودیم.

به گزارش ایلنا، فرهاد مهدوی افزود: محمدحسین منصف در رده سنی بالای ۱۶ سال در جایگاه چهارم قرار گرفت، فربد متوسل که یکی از شانس‌های قهرمانی ما بود در جایگاه پنجم جای گرفت و پارسا کبیر نیز رده نهم زیر ۱۶ سال را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: فربد متوسل هفته گذشته و در مسابقات اپن روسیه موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند اما در این رقابت‌ها با توجه به اینکه در جدول رنکینگ در جایگاه نخست قرار داشت در کمال تعجب و بر اثر یک اتفاق از رسیدن به مرحله بعد بازماند.

مهدوی تصریح کرد: پدرام رنجبر وکیلی نیز در اولین حضورش در رقابت‌های جهانی جایگاه یازدهم رده سنی زیر سال ۱۶ را از آن خود کرد و محمد امیدواری‌پور نیز در رده سنی بالای ۱۶ سال به دلیل مصدومیت از رسیدن به مرحله بعد بازماند.

مربی تیم اسکیت فری استایل در خصوص سطح کیفی این مسابقات گفت: رقابت‌های جوانان سخت تر از بزرگسالان بود و در چند نوبت رکوردهای بزرگسالان در رده سنی نوجوانان شکست. رقابت‌های امروز و آنچه در زمین مسابقات روی داد غیرقابل پیش بینی بود و این وضعیت برای همه تیم‌ها یکسان بود.

مهدوی تصریح کرد: اکثر شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات از کفش های جدید اسکیت سه چرخ بزرگ استفاده کردند که این امر باعثشد به نوعی بین نفرات ایران و سایر شرکت‌کنندگان فاصله‌ای بیافتد هر چند که این فاصله کمتر از صدم های ثانیه بود اما به هر حال موجب شد دستمان از مدال رقابت‌های جهانی کوتاه بماند.

وی تاکید کرد: سیمونه قهرمان ایتالیایی و نفر اول رنکینگ جهانی که ۳ دوره پیاپی عنوان نخست رقابت‌های جهانی را از آن خود کرده بود امروز در برابر همتای ایتالیایی خود که چهره ای گمنام بود شکست خورد و از رسیدن به مدال قهرمانی باز ماند. چین تایپه نیز با قدرت بسیاری وارد میدان شده بود و ورزشکاران آنها در اکثر مواد موفق شدند نمایندگان خود را به روی سکو بفرستند.

وی تصریح کرد: انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتیم و باید بگویم به نوعی شوکه شدیم. نفراتی که همگان انتظار مدال آوری آنها را داشتد در کمال ناباوری از دور مسابقات کنار رفتند و در مقابل نفرات گمنام و افرادی که برای قهرمانان این رشته ناآشنا بودند، سکوی اول تا سوم را از آن خود کردند.

گفتنی است در پایان رقابت های روز نخست، به نفرات اول تا سوم حکم و مدال و به نفرات سوم تا ششم حکم قهرمانی اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز