خبرگزاری کار ایران

محسنی ثانی در گفت‌وگو با ایلنا:

برای استرداد تروریست‌ها پاسخی از پاکستان دریافت نکردیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۱۳

وزیر کشور، طی نامه‌ای از عدم حضور خود در کمیسیون در راستای پاسخگویی به سوال نمایندگان به دلیل مشغله کاری عذر خواهی کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی، در رابطه با استرداد مجرمین توسط کشور پاکستان به ایران، گفت: هنوز از سوی کشور پاکستان، با توجه به اینکه آدرس محل مخفیگاه تروریست‌ها در اختیار مسوولان امنیتی پاکستانی قرار داده شده، پاسخی به مقامات امنیتی ایرانی داده نشده است.
محمد رضا محسنی، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، گفت: وزیر کشور، طی نامه‌ای از عدم حضور خود در کمیسیون در راستای پاسخگویی به سوال نمایندگان به دلیل مشغله کاری عذر خواهی کرد.
وی در ادامه افزود: اعضای کمیسیون روز گذشته در راستای سفر‌ها و بازدید‌هایی که در سطح کشور داشته‌اند و ماموریت‌هایی که تا کنون انجام داده‌اند گزارشی را برای دیگر اعضا کمیسیون ارئه کردند.
این نماینده مجلس در ادامه بیان کرد: در راستای پیگیری‌هایی که از وزارت کشور و خارجه، اعضای کمیسیون در راستای حادثه تروریستی سراوان انجام داده‌ایم، جواب مسوولان وزارت خارجه و کشور این بوده که اقداماتی در این خصوص برای استرداد این تروریست‌ها از کشور پاکستان صورت گرفته و منتظر اقدام کشور پاکستان در این خصوص هستند.
وی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم با حساسیت‌هایی که امروز در خصوص ترور‌ها‌یی که در کشور بوجود آمده و اقداماتی که نیروی انتظامی و وزارت کشور و خارجه انجام می‌دهند، بتوانیم مشکلاتی که در مرز‌ها با آن مواجه هستیم، به نتایج مثبتی دست پیدا کنیم.
محسنی ثانی، در ادامه در رابطه با استرداد مجرمین توسط کشور پاکستان به ایران، گفت: هنوز از سوی کشور پاکستان، با توجه به اینکه آدرس محل مخفیگاه تروریست‌ها در اختیار مسوولان امنیتی پاکستانی قرار داده شده، پاسخی به مقامات امنیتی ایرانی داده نشده است.
این نماینده مردم در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، گفت: اعضای کمیسیون در راستای استرداد مجرمین به وزرای امور خارجه و کشور تذکراتی داده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز