خبرگزاری کار ایران

با حضور طیبی، رنگرز، طلایی و خدائی؛

گاز مازندران در رقابت‌های لیگ برتر کشتی شرکت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۸۱

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی گاز مازندران از حضور تیم کشتی این باشگاه با همراهی ستارگان پیشکسوت کشتی ایران در قالب کادر فنی، در رقابت‌های لیگ برتر سال ۱۳۹۲ خبر داد.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی گاز مازندران از حضور تیم کشتی این باشگاه با همراهی ستارگان پیشکسوت کشتی ایران در قالب کادر فنی، در رقابت‌های لیگ بر‌تر سال ۱۳۹۲ خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، «محمد مصطفی قربانی» در حاشیه جلسه تمرینی تیم کشتی گاز مازندران اظهار داشت: شورای ورزش شرکت ملی گاز ایران عملکرد سال گذشته تیم را مورد بررسی قرار داد و چون وضعیت مورد قبول واقع نشد بدون هماهنگی با مسئولیت وقت باشگاه و مدیرعامل شرکت گاز مازندران، نام تیم را از گاز مازندران به گاز تهران تغییر داده و محل فعالیت این تیم را به تهران منتقل کردند.

وی ادامه داد: با توجه به این مطلب که مازندران مهد کشتی ایران و جهان است و تغییر نام مذکور باعثنگرانی ورزش دوستان و ورزشکاران همه رشته‌ها به خصوص کشتی شده بود بر آن شدیم که به شکلی ویژه و طبق اصول اداری، با همکاری مسئولین سیاسی و نمایندگان استان از حقوق این تیم برای ماندگاری در استان مازندران دفاع کنیم.

قربانی افزود: از آنجایی که با دلایل اصلی انتقال تیم به تهران مانند مسائل مالی همچنین کمبود زمان مخالفت داشتیم طی جلسه‌ای با حسینی پژوه مدیر منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران، نظر مساعد ستاد برای شرکت تیم با نام گاز مازندران و با حضور قهرمانان و پیشکسوتان کشتی شاغل در مجموعه شرکت ملی گاز اخذ شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی گاز مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به حضور کشتی گیران جوان و با انگیزه در تیم و نظرات حمایتی پیشکسوتان کشتی استان مازندران، رضایت ۶۰ تا ۷۰ درصدی نسبی حاصل شده و انشاا… با تلاش مضاعف مجموعه تیم، گاز مازندران را به جایگاه واقعی خود خواهیم رساند.

قربانی در ادامه گفت: از آنجایی که بر اساس مصوبه وزارت نفت، تیم داری در زیرمجموعه این وزارت خانه با استفاده از بودجه قهرمانی انجام می‌شود و بر این اساس موسسات و دوائر وابسته به وزارت نفت مانند شرکت ملی گاز بر اساس مصوبه شورای ورزشی این شرکت موظف به تیمداری در رشته‌های مختلف هستند.

وی افزود: در همین راستا چون در سال ۱۳۹۰ وزارت نفت تصمیم گرفت یک تیم از بین نفت و گاز در لیگ بر‌تر کشتی حضور داشته باشد که در ‌‌نهایت شرکت گاز به عنوان نماینده وزارت نفت انتخاب و مصوب شدکه شرکت گاز مازندران با بهره گیری از قهرمانان المپیکی، جهانی، آسیایی و ملی شاغل در وزارت نفت در لیگ بر‌تر حضور یابد.

رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی گاز مازندران ادامه داد: از سال ۱۳۹۱ تیم کشتی گاز مازندران موظف شد با استفاده از توان و پتانسیل قهرمانان شاغل در ستاد شرکت ملی گاز و شرکت گاز مازندران به عنوان اعضای اصلی کادر فنی در راستای حضور موفق در لیگ بر‌تر کشتی کشور تلاش کند که اوج این همکاری را در لیگ بر‌تر سال ۱۳۹۲ شاهد خواهیم بود.

قربانی با بیان اینکه سعی شده در حد امکان از پتانسیل کشتی مازندران برای حضور موفق تیم کشتی گاز در لیگ بر‌تر استفاده شود، از حضور ستارگان پیشکسوت کشتی ایران در قالب کادر فنی گاز مازندران خبر داد و افزود: «بهنام طیبی» ستاره مسابقات و دارنده مدال طلای مسابقات جهانی ۱۹۹۵ تهران، دارنده سه مدال طلای مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در سالهای ۱۹۹۶ - آمریکا، ۱۹۹۸ - تهران و ۲۰۰۰ –آمریکا، نایب قهرمان مسابقات بازیهای آسیایی ۱۹۹۸ بانکوک، قهرمان اول مسابقات آسیایی ۲۰۰۱ - اولان باتور مغولستان، نفر سوم مسابقات آسیایی ۱۹۹۶چین، مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی ۲۰۰۷ - باکو به عنوان سرمربی تیم کشتی گاز مازندران در لیگ بر‌تر کشتی ۱۳۹۲ کشور حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد: «یعقوب نجفی جویباری» قهرمان سه دوره پیاپی آسیا و کسب دو مدال طلا و یک برنز این مسابقات همراه با «حسین رنگرز» به عنوان مربی در کنار تیم کشتی گاز مازندران حضور خواهند داشت.

قربانی در ادامه از حضور «محمد طلایی» دارنده یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز قهرمانی جهان و سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در سال ۱۳۸۹ به عنوان مدیر فتی تیم کشتی گاز مازندران در رقابت‌های لیگ بر‌تر کشتی خبر داد و افزود: «حسن رنگرز» دارنده مدال‌های طلا و برنز مسابقات جهانی سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ نیز به عنوان مشاور، تیم گاز مازندران را یاری خواهد نمود.

وی خاطرنشان کرد: «مجید خدایی» دارنده مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۰۲ تهران و برنز قهرمانی آسیا ۲۰۰۶ و سرمربی‌ تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران در سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ نیز سرپرست تیم کشتی گاز مازندران در رقابت‌های لیگ بر‌تر کشتی خواهد بود.

قربانی تاکید کرد: در این راستا در نظر است از قهرمان المپیکی شرکت گاز مازندران پهلوان «مراد محمدی» نیز در صورت تمایل ایشان به عنوان یکی از اعضای اصلی کادر فنی استفاده شود.

یادآور می‌شود تیم کشتی گاز مازندران که امسال با حضور کشتی گیران جوان و بومی استان در رقابت‌ها حضور یافته در گروه دوم رقابت‌ها با خونه به خونه بابل - هیأت کشتی زنجان - موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) مشهد همگروه است و در اولین مسابقه خود عصر جمعه ۱۷ آبان ماه در سالن سید رسول حسینی ساری میزبان تیم ثامن الحجج(ع) مشهد خواهد بود.

گفتنی است بر اساس اعلام سایت رسمی گاز مازندران هرگونه اظهار نظر در خصوص مسائل کلان باشگاه توسط مدیرعامل باشگاه و اظهار نظر فنی توسط سرمربی تیم کشتی گاز مازندران انجام شده و معتبر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز