خبرگزاری کار ایران

در چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد؛

" من او را می‌شناسم " جایزه ویژه هیئت داوران را از آن خود کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۷۴

فیلم «من او را می‌شناسم» پس از راه یابی به جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و جشنواره بین‌المللی فیلم دهوک، در اولین موفقیت خود جایزه ویژه هیئت داوران و دیپلم افتخار چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد را تصاحب کرد.

ایلنا: فیلم بلند ویدیویی «من او را می‌شناسم» به کارگردانی جلال نصیری هانیس تولید حوزه هنری استان کردستان، جایزه ویژه هیئت داوران و دیپلم افتخار چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد را به دست آورد.
رئیس حوزه هنری کردستان به خبرنگار ایلنا در سنندج گفت: فیلم «من او را می‌شناسم» پس از راه یابی به بخش پایانی جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و جشنواره بین‌المللی فیلم دهوک، در اولین موفقیت خود جایزه ویژه هیئت داوران و دیپلم افتخار چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد را در بخش فرهنگیان فیلمساز تصاحب کرد.
امین مرادی تصریح کرد: در بخش فیلم‌های بلند ویدیویی جشنواره رشد فیلم‌های مطرح از فیلم سازان توانمند حضور پیدا کردند که «پنجره» از محمد حسن محمودی «دردی کشان» از داور علایی «پرنیام» از علیرضا نوروزی خراسانی «من او را می‌شناسم» از جلال نصیری و «آموزگار شهر من» از مهگان فرهنگ خاقان‌پور و «کلاس منهای وقتی که هستی» از محمد صادقی جوایز این بخش را به خود اختصاص دادند.
وی با بیان اینکه جشنواره فیلم رشد از۳ تا ۱۰ آبان در تهران برگزار شد، یادآور شد: فیلم من او را می‌شناسم علاوه بر کسب دیپلم افتخار جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره را نیز از آن خود کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز