خبرگزاری کار ایران

چرام میزبان نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۶۵

نماینده ولی فقیه و مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری همچنین در شورای اداری این شهرستان چرام حضور می یابد.

ایلنا - یاسوج: شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای پایانی هفته جاری میزبان نماینده ولی فقیه و مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «آیت اله سید شرف الدین ملک حسینی» در سفرهای شهرستانی خود روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری(شانزدهم و هفدهم) به دیدار مردم شهرستان چرام می‌رود.

وی در این ۲ روز بعد از زیارت قبور شهدای این شهرستان، بازدیدهایی از پروژه‌های عمرانی خواهد داشت و در برخی از روستاهای این شهرستان با روستانشنیان دیدار خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه و مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری همچنین در شورای اداری این شهرستان چرام حضور می‌یابد.

«حضرت آیت اله ملک حسینی» در دیدارهایی مردمی به برررسی مشکلات و دغدغه‌های مردم شهرستان چرام با حضور برخی از مسوولان دستگاههای اجرایی و شرکت‌های خدماتی خواهد پرداخت.

قرار است وی در نمازجمعه هفدهم آبانماه ۹۲ برای نمازگزاران به ایراد سخن بپردازد.

شهرستان چرام از شهرستان‌های گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود که با یاسوج مرکز این استان حدود ۱۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

این شهرستان دارای جاذبه‌های گردشگری متعدد و بقاع متبرکه واجب التعظیمی است که سالانه شاهد حضور زوار و گردشگران مختلفی از سراسر کشور است.

به گزارش «ایلنا از یاسوج»، «حضرت آیت اله ملک حسینی» هفته گذشته می‌ه‌مان مردم خونگرم شهرستان لنده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز