خبرگزاری کار ایران

در مسابقات قهرمانی ووشو شهرستان کرمان؛

مدال طلای مسابقات قهرمانی ووشو به نونهال شرکت گاز تعلق گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۸۶

در مسابقات قهرمانی ووشو شهرستان کرمان که به مناسبت هفته تربیت بدنی مدال طلای وزن ۳۷ کیلوگرم رده سنی نونهالان به دانش آموز پویا تعلق گرفت.

ایلنا: در مسابقات قهرمانی ووشو شهرستان کرمان که به مناسبت هفته تربیت بدنی مدال طلای وزن ۳۷ کیلوگرم رده سنی نونهالان به دانش آموز پویا تعلق گرفت. عظیمی رئیس روابط عمومی شرکت گاز کرمان ضمن تبریک به والدین نونهال قهرمان و مجموعه گاز استان کرمان گفت: رشته ورزشی ووشو به عنوان مهم‌ترین هنر رزمی تحت پوشش این فدراسیون به با تعلیم ورزشکاران این رشته توانسته تاکنون در سطح مسابقات جهانی و آسیایی به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

به گزارش ایلنا از کرمان وی افزود: موفقیت و درخشش پویا ذویاور در مسابقات قهرمانی ووشو شهرستان مدیون تلاش‌های والدین سخت کوش و زحمتکش این عزیز می‌باشد که بی‌وقفه و بدون هیچ دریغی تمام وقت و انرژی خود را برای رفاه و سعادت فرزندان خود گذاشته تا این ابرمرد کوچک امروز قهرمان فرهیخته و توانمند فردای ایران باشد.

وی تصریح نمود:: علاوه بر موفقیت پویا ذویاور فرزندان شرکت گاز کرمان در مسابقات کاراته در رشته‌های مختلف صاحب امتیازی‌های اول شده و شور وشعف این شرکت دو چندان کردند و این شرکت به پاس سعی و تلاش خانم فاطمه شیرانی قهرمان نوجوان در رشته کومیته رنگی استان و پارسا خواجویی را در رشته کاتانونهالان کشور قدر دانسته و به نحوی شایسته از آنان تقدیر و تشکر کرد.

وی خاطر نشان کرد: ووشو تنها راهی برای افزایش سلامتی و مهارت‌های فرد نیست. پیوند طولانی آن با حرکات به آن کیفیت هنرمندانه‌ای بخشیده است. هم زمان بر روی بدن، تعادل، تسلط بر اعصاب و روحیه تاکید دارد. تمارین زنده آن بر جسم تاثیر زیبائی بخش دارند و بر خلق و خو تاثیر مثبت می‌گذارند. این خصوصیات، ووشو را به «وویی» یعنی هنر رزمی تبدیل می‌کنند. ووشو همین طور می‌تواند، ظاهر فرد را بهتر کند و به آن تناسب، عرض و چالاکی بدهد و روحیه‌اش را شاداب و متعادل می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز