خبرگزاری کار ایران

درگیری مسلحانه در خیابان دانشگاه بندرعباس یک خانواده را قربانی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۵۹

فردی مسلح از ماشین بدون پلاک پیاده و به سمت خودروی پراید حمله می کند و با شلیک چند گلوله به سرنشینان پراید از محل می گریزد

ساعت از یک ظهر گذشته است که صدای شلیک متوالی در خیابان شلوغ دانشگاه همه نگاه‌ها را به آن سو می‌کشاند. صدای شلیک به حدی آرامش ساکنان خیابان را به هم زد که دانشجویان حاضر در کلاس درس نیز با صدای شلیک پی در پی تمرکز خود را از دست داده و هر کدام کنجکاو از صداهای متوالی برخواسته از گلوله‌ها در تلاش بودند تا علت اتفاق افتاده را جویا شوند. همین کنجکاوی باعثشد تا رفته رفته خیابان دانشگاه ترافیک سنگینی را به چشم ببیند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این ازدحام باعثشد تا هر کدام از حاضران روایت حادثه را به دلخواه به کسانی که تازه وارد صحنه می‌شدند تعریف کنند. اما طبق روایتی که برخی از شاهدان عینی آن را نقل کردند حکایت از آن داشت که فرد یا افرادی با خودروی بدون پلاک در تعقیب یک خودروی پراید که راننده‌اش یک خانم بوده در خیابان حوالی دانشگاه آزاد درگیر می‌شود.

بر اساس گفته شاهدان، پس از طی شدن این تعقیب و گریز و سرانجام توقف خودروی پراید، فردی مسلح از ماشین بدون پلاک پیاده و به سمت خودروی پراید حمله می‌کند و با شلیک چند گلوله به سرنشینان پراید از محل می‌گریزد. در پی این اتفاق و فرار فرد یا افراد مسلح، افرادی که شاهد این اتفاق بودند پس از دقایقی به سمت خودروی پراید که مورد حمله افراد مسلح قرار گرفته بود رفتند تا به سرنشینان پراید کمک کنند.

شاهدان عینی پس از رسیدن به محل حادثه، با صحنه‌ای خون آلود زن و مردی که مورد اصابت گلوله حمله کنندگان قرار گرفته بودند مواجه شدند. صحنه‌ای دلخراش که با صدای گریه‌های ناشی از ترس کودک بازمانده حادثه در خودرو، فضا را دردآور‌تر می‌کرد.

به گزارش ایلنا، پس از وقوع این حادثه، مجروحان بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

در همین حال رئیس پلیس هرمزگان در واکنش به این اتفاق گفت: حادثه تیراندازی‌ در بندرعباس، انگیزه امنیتی نداشته است.

سردار رضا محمدی‌یگانه در گفتگو با خبرنگاران افزود: طی این تیراندازی که در خیابان دانشگاه صورت گرفته است، یک نفر کشته و یک نفر مجروح شده است.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس از دقایق اولیه حادثه در محل حاضر و کنترل اوضاع را به دست گرفتند.

رئیس پلیس هرمزگان ادامه داد: پلیس هم‌اکنون با طرح چند فرضیه مشغول یافتن انگیزه اصلی این درگیری است که محتمل‌‌ترین گزینه اقدام تلافی‌جویانه با انگیزه‌های شخصی بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز