خبرگزاری کار ایران

کعبی‌زاده:

بازیکنان والیبال زنان کارت سلامت دریافت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۲۵

بر اساس هماهنگی به عمل آمده والیبالیست‌های زن باشگاه‌های برتر و دسته یک ایران برای دریافت کارت سلامت به فدراسیون پزشکی – ورزشی معرفی خواهند شد.

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال از اجباری شدن دریافت کارت سلامت برای بازیکنان تیم های باشگاه های زنان در مسابقات برتر و دسته یک خبر داد.

به گزارش ایلنا، صدیقه کعبی‌زاده افزود: بر اساس هماهنگی به عمل آمده والیبالیست‌های زن باشگاه‌های برتر و دسته یک ایران برای دریافت کارت سلامت به فدراسیون پزشکی – ورزشی معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه در مدت یک ماه آینده به نوبت بازیکنان لیگ برتری معرفی می‌شوند، خاطرنشان کرد: در یک ماه آینده کلیه بازیکنان لیگ برتری برای دریافت کارت سلامت به فدراسیون پزشکی – ورزشی معرفی خواهند شد و اگر بعد از این مدت، بازیکنی کارت سلامت نگرفته باشد، دیگر اجازه بازی در لیگ برتر والیبال را نخواهد داشت.

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال در باره مراحل دریافت کارت سلامت در فدراسیون پزشکی – ورزشی، گفت: بازیکنان پس از دریافت معرفی‌نامه به فدراسیون پزشکی ورزشی مراجعه می‌کنند و برای دریافت کارت سلامت چکاپ و آزمایش های کامل انجام می‌دهند و سونوگرافی نیز در ادامه این آزمایشات انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: پس از تیم‌های لیگ برتر، بازیکنان والیبال باشگاه‌های دسته یک بانوان برای دریافت کارت سلامت به فدراسیون پزشکی – ورزشی معرفی خواهند شد.

کعبی‌زاده در ادامه در باره میزبان دور رفت لیگ دسته یک بانوان گفت: دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور اوایل آذرماه در دو گروه به صورت متمرکز برگزار خواهد شد که تیم سیمان لامرد فارس میزبان گروه اول و یگانه امواج انزلی میزبان منطقه دو این رقابت‌ها خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز