خبرگزاری کار ایران

بسیج دانشجویی کرمان در بیانیه‌ای مطرح کرد؛

۱۳ آبان تبلور خروش انقلابی ملت ایران است

کد خبر : ۱۱۷۸۱۳

دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) با هوشیاری، بیداری، نجابت و صلابت انقلابی با تسخیر لانه جاسوسی و کانون بین‌المللی، تفکیک خودی و غیرخودی و تفکیک خادمان از خائنان، پالایش اساسی در دوران نظام ایجاد ‌و مسیر اصلی انقلاب اسلامی را شفاف کردند.

در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان به مناسبت ۱۳ آبان آمده است: ۱۳ آبان تبلور تغییرناپذیر خداوند مبنی بر شکست مستکبران، یادآور خروش انقلابی مردم ایران و برملا شدن توطئه ننگین عوامل وابسته داخلی آنان است.
به گزارش ایلنا، متن بیانیه بدین شرح است: یوم‌الله ۱۳ آبان یکی از نقاط نورانی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و یادآور سه رویداد مهم تبعید امام راحل به ترکیه، شهادت دانش‌آموزان توسط رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی است که هیمنه و ابهت استکبار جهانی را فروریخت و فریاد بلند ظلم‌ستیزی و آزادیخواهی ایران اسلامی را در دنیا طنین‌انداز کرد.
این بیانیه می‌افزاید: ۱۳ آبان تبلور تغییرناپذیر و همیشگی خداوند مبنی بر شکست مستکبران عالم، یادآور خروش قهر انقلابی ملت مسلمان ایران و برملا شدن چهره کریه و جنایتکار آمریکا و توطئه ننگین عوامل وابسته و سرسپرده داخلی آنان است.
در این بیانیه عنوان شده است: دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) با هوشیاری، بیداری، نجابت و صلابت انقلابی با تسخیر لانه جاسوسی و کانون بین‌المللی، تفکیک خودی و غیرخودی و تفکیک خادمان از خائنان، پالایش اساسی در دوران نظام ایجاد ‌و مسیر اصلی انقلاب اسلامی را شفاف کردند.
این بیانیه تصریح کرده است: درسی که ملت رشید و فداکار ایران از حوادثآموزنده و الهام‌بخش تاریخ انقلاب اسلامی خود به ویژه رخدادهای ۱۳ آبان از سال ۴۲ تا ۵۸ آموخته است، اتخاد راهبرد ایستادگی و پایداری مستمر آنان در برابر سیاست‌های قلدرمآبانه و سلطه‌جویانه استکبار جهانی به ویژه آمریکا را مورد تاکید قرار داده است.
در این بیانیه آمده است: ۱۳ آبان سال‌جاری همانند سال گذشته در حالی فرا می‌رسد که دشمن با بهره‌گیری از عناصر داخلی غافل و مغرض خود در صدد ایجاد خط نفاق میان مسلمانان ایران و در راستای اهداف و منافع از پیش تعیین شده استکبار جهانی برآمده است.
این بیانیه می‌افزاید: دانشجویان بسیجی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری پیمان می‌بندند تا آخر ایستاده و آماده فداکاری همه جانبه باشند.
دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان در این بیانیه اعلام کرده‌اند که لازمه استقلال‌خواهی و رویارویی با جهان استکبار ایمان راسخ به فضل الهی و مجهز شدن به علم و تکنولوژی است و امیدواریم در‌ عرصه نهضت تولید علم و جنبش نرم‌افزاری گام بلند در راه عزت و آبادانی و خودکفایی ایران اسلامی برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز