خبرگزاری کار ایران

از اعتماد رییس جمهور تشکر می‌کنم؛

سجادی: امیدوارم بتوانم پاسخگوی خواست دولت یازدهم باشم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۰۳

قطعا توجه ویژه رییس‌جمهور به دو حوزه ورزش و جوانان بر کسی پوشیده نیست و امیدوارم بتوانم پاسخگوی خواست دولت یازدهم در وزارت ورزش و جوانان باشم.

وزیر پییشنهادی ورزش و جواناناز اعتماد دکتر روحانی رییس جمهور محترم تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی گفت: قطعا توجه ویژه رییس جمهور به دو حوزه ورزش و جوانان بر کسی پوشیده نیست و امیدوارم بتوانم با همکاری معاونان، ‌روسای فدراسیون‌ها و مدیران استان‌ها با برنامه‌ریزی موثر و کارآمد پاسخگوی خواست دولت یازدهم در وزارت ورزش و جوانان باشم.

سجادی همچنین اظهار امیدواری کرد با رای اعتماد نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و تعامل و همراهی آنها بتواند برنامه‌های خود را در این وزارتخانه عملیاتی کند.

نصرالله سجادی دانشیار دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران است. وی سال ۱۳۶۰ با ابلاغ شهید دکتر باهنر(وزیر(آموزش و پرورش و نخست وزیر دولت شهید رجایی) مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش شد.

ریاست فدراسیون فوتبال، قائم‌مقام سازمان تربیت‌بدنی، ‌ دبیرکلی کمیته ملی المپیک و معاون تربیت‌بدنی و تندرستی وزیر آموزش و پرورش از دیگر سوابق مدیریتی وی بوده است.

سجادی همچنین در بازی‌های المپیک ۱۹۸۸ سئول، ‌۱۹۹۶آنلانتا، ‌۲۰۰۴ آتن و ۲۰۰۸ پکن سرپرست کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران بود. وی در ۵ دوره بازی‌های آسیایی عهده‌دار سرپرست کاروان ورزشی ایران بود.

وی در زمینه تالیف و ترجمه کتب دانشگاهی آثار متعددی دارد. مدیریت سازمان های ورزشی، ‌ فوتبال، ‌ بازاریابی ورزشی و جنبش المپیک و ۲۱ عنوان دیگر از جمله کتاب‌های تالیف شده ایشان است.

همچنین از نصرالله سجادی ۶۲ مقاله در زمینه علمی و پژوهشی در نشریات خارجی به چاپ رسیده است.

وی سابقه عضویت در شورای المپیک آسیا را از سال ۱۳۷۰ به مدت ۲۰ سال داشته و از سال ۱۳۷۳ مدرس المپیک سولیداریتی کمیته بین المللی المپیک است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز