خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی:

بیش از ۵۴ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال زکات در آذربایجان‌شرقی جمع‌آوری شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۰۰

از این مبلغ ۴ میلیارد و ۳۳۶ میلیون ریال در امور محرومان و بقیه نیز در پروژهای عمرانی هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: طی شش ماهه اول سال جاری بیش از ۵۴ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال زکات در سطح استان جمع آوری شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین دشتی که در دیدار اعضای شورای زکات استان با آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز سخن می‌گفت افزود: از این مبلغ ۴ میلیارد و ۳۳۶ میلیون ریال در امور محرومان و بقیه نیز در پروژهای عمرانی هزینه شده است.
وی تصریح کرد: از دو هزار و ۱۵۷ روستای استان یک هزار و ۳۵۲ روستا مشمول پرداخت زکات هستند.
دشتی از فعال بودن ۱۲۰ مسجد استان در امر زکات خبر داد و خاطر نشان کرد: ۱۳۰ روحانی به صورت مقطعی در سطح استان برای تبلیغ زکات به کار گرفته شده‌اند.
وی ادامه داد: یک هزار و ۲۷۰ مبلغ هم در ایام مذهبی به روستاهای استان جهت تبلیغ زکات اعزام می‌شوند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی با بیان اینکه محرومان در اولویت اول هزینه کرد مبالغ زکات قرار دارند یادآور شد: حدود ۶۹ پروژه عمرانی از محل جمع آوری زکات در سطح استان در حال اجراست.
دبیر زکات استان با اشاره به احداث۵۷ مسجد از محل جمع آوری زکات گفت: طی شش ماهه اول سال جاری ۶۹ مورد پروژه از جمله خانه عالم، حسینیه و غسالخانه ساخته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز