خبرگزاری کار ایران

شاخص کل بورس ۲۶۱ واحد رشد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۷۶

با پایان یافتن معاملات امروز بازار سرمایه ۷۳۸ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۳۳۳ میلیارد تومان در ۹۸ هزار نوبت معاملاتی دادوستد شد، شاخص کل ۲۶۱ واحد رشد کرد و به عدد ۷۳ هزار و ۷۶۶ واحد رسید.

در معاملات امروز شاخص بورس تا آستانه کانال ۷۳ هزار و ۹۷۹ واحد بالا رفت اما مجددا روند کاهشی به خود گرفت و تا کانال ۷۳ هزار و ۷۶۶ واحد عقب‌نشینی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با پایان یافتن معاملات امروز بازار سرمایه ۷۳۸ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۳۳۳ میلیارد تومان در ۹۸ هزار نوبت معاملاتی دادوستد شد، شاخص کل ۲۶۱ واحد رشد کرد و به عدد ۷۳ هزار و ۷۶۶ واحد رسید.

بر اساس این گزارش، نماد شرکتهای پالایش نفت بندرعباس، فولاد مبارکه اصفهان و گسترش نفت و گاز پارسیان بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را به نام خود کردند و نماد معاملاتی شرکتهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، بانک ملت و مدیریت پروژه های نیروگاهی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

همچنین در بازار فرابورس در جریان معاملات امروز تغییر مالکیت بیش از ۲۲۹.۷ میلیون اوراق رقم خورد که بیشترین حجم معاملات به گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با ۹۹ میلیون سهم تعلق گرفت و پس از آن حق تقدم هلدینگ صنایع معدن خاورمیانه با معامله ۵۱.۴۶ میلیون سهم بیشترین حجم معاملات را داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز