خبرگزاری کار ایران

مدیر جهادکشاورزی آذرشهر:

توسعه کشت مکانیزه کشاورزی در آذرشهر ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۴۱

یکپارچه سازی مزارع و استفاده از روش‌های کشت مکانیزه هزینه‌های جانبی را کاهش و برداشت محصول را آسان می‌کند.

ایلنا: مدیر جهادکشاورزی شهرستان آذرشهر بر لزوم توسعه کشت مکانیزه دراراضی کشاورزی این شهرستان تاکیدکرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا درگفتگو باخبرنگاران با اشاره به کوچک بودن زمین‌های زراعی و باغی آذرشهر اظهار داشت: یکپارچه سازی مزارع و استفاده از روش‌های کشت مکانیزه هزینه‌های جانبی را کاهش و برداشت محصول را آسان می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: کشاورزی سنتی باید به تدریج به سمت صنعتی شدن حرکت کند و کشاورزان هم با بهره گیری از تجربیات در امور زراعی و باغی از دستاوردهای علوم جدید کشاورزی استفاده کنند.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان آذرشهر کاربردی کردن کشاورزی صنعتی واستفاده از روشهای جدید را در یکپارچه سازی اراضی زراعی و باغی کوچک امکان پذیر دانست و گفت: کارکرد ادوات و ماشین آلات کشاورزی در قطعات کوچک مزارع زراعی مقرون به صرفه نیست.
طلوع حیات همچنین از آغاز کشت مکانیزه پاییزی در اراضی زراعی شهرستان آذرشهر خبر داد و گفت: برای حمایت از زارعان، ماشین آلات کشت شرکت‌های مکانیزاسیون با قیمت‌های مناسب عملیات کشت پاییزه را انجام می‌دهند. وی پیش بینی کرد: امسال پنج هزار هکتار از اراضی آبی ودیم شهرستانآذرشهر به کشت گندم اختصاص یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز