خبرگزاری کار ایران

اجرای «فقط یک لحظه بود» در کافه گالری نیاوران

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۵۴

نمایشنامه خوانی نمایش «فقط یک لحظه بود» عصر شنبه با حضور علاقمندان به این هنر در کافه گالری فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

ایلنا: نمایشنامه خوانی نمایش «فقط یک لحظه بود» برگزار شد.
به گزارش ایلنا، این نمایشنامه خوانی با کارگردانی «سحر ناسوتی» از ساعت ۱۹ الی ۲۰ به میزبانی کافه گالری نیاوران برگزار شد و با استقبال خوبی همراه بود.
نمایشنامه «فقط یک لحظه بود» نوشته سحر ناسوتی اقتباسی از نمایشنامهٔ «جنایات قلب نوشته ی» بت هنلی و ترجمهٔ دلارا نوشین است.
این نمایش داستان زندگی سه خواهر را درمواجهه با زندگی پدر بزرگ بیمارشان روایت می‌کند. این نمایشنامه دارای پیوست‌های نمایش است و یک روز کامل از زندگی این سه خواهر در چند صحنه به تصویر در می‌آید.
دلارا نوشین، فرزانه سکوتی، علیرضا پاکزاد، پگاه خسروی، رکسانا صنم یار و بنیامین فیاض محمدی بازیگران این نمایشنامه خوانی بودند که در کافه گالری فرهنگسرای نیاوران اجرای موفقی را سپری کردند.
نمایش «فقط یک لحظه بود» یک نمایش آمریکایی دارای جایزه پولیتزر است و ناسوتی سعی کرده از این نمایش اقتباس ایرانی داشته و هماهنگی کاملی میان داستان و فرهنگ ایرانی رابه تصویر در آورد چراکه تنش‌ها و گرفتاری‌های موجود در داستان در جای جای دنیا اتفاق می‌افتد. این نمایشنامه طنز نیست ولی رگه‌هایی از گروتسک(نمایشنامه‌هایی که هم ترسناکند و هم خنده دار) دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز