خبرگزاری کار ایران

۳ میلیارد ریال کمک هزینه به دانش‌آموزان مددجوی کرمانشاه اعطا شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۵۳

با شروع سال تحصیلی جدید بیش از سه میلیارد ریال کمک هزینه خرید نوشت افزار به دانش آموزان مددجو استان کرمانشاه اعطا شده است.

ایلنا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه دارای شش هزار دانشجوی مددجو است، گفت: شهریه و کمک هزینه‌های تحصیلی از منابع دولتی امداد تامین اعتبار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سیامک پاکرو تاکید کرد: چهار میلیارد ریال برای کمک هزینه‌های تحصیلی و بیش از پنج میلیارد ریال در راستای شهریه دانشجویان مددجو اعطا شده است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، شهریه دانشجویان مقاطع کاردانی حداکثر چهار میلیون ریال، کار‌شناسی چهار میلیون ریال، کار‌شناسی ارشد پنج میلیون ریال و دکتری ۱۰ میلیون ریال است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد استان کرمانشاه حمایت از ۱۰ هزار دانش آموز را برعهده دارد یادآور شد: با شروع سال تحصیلی جدید بیش از سه میلیارد ریال کمک هزینه خرید نوشت افزار به دانش آموزان مددجو استان کرمانشاه اعطا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه ادامه داد: در مهر ماه امسال قریب به دو میلیارد ریال برای تهیه پوشاک دانش آموزان مددجو تحت حمایت به حساب خانوارهای آنان واریز شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمک هزینه‌های خرید پوشاک و نوشت افزار از منابع داخلی امداد تامین شده است.

پاکرو در پایان تصریح کرد: کمک هزینه‌های تحصیلی در راستای ارتقای سطح علمی و آگاهی دانش آموزان مددجو پرداخت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز